כללי

נמרה אמיתית!

האמת היא שאני לביאה אמיתית (מזל אריה) אבל נמר זה מאותה משפחה אז תסלחו לי, כן?

היום הייתי בפרזנטציה אישית של רשת נעלי קלארקס בקניון רמת אביב (שהוא אגב, הקניון האהוב עלי! ולא כי אני מלייאנית, אלא כי הוא פשוט נעים לי ויזואלית ולא עמוס להחריד). אני תמיד משתדלת לכתוב על השקות ואירועים באותו יום שהייתי בהם אבל הפעם זה ממש בוער לי!

קודם כל הפרזנטציה נעשתה בתוך חנות בקבוצות קטנות של בלוגריות/עיתונאיות והיה מאוד נעים באופן כללי (וגם הייתה קאווה, וקאווה ב 11 בבוקר זה להיט!). הבחור שדיבר איתנו היה רהוט ומקסים, דיבר קצר ולעניין והסביר לנו מה הקווים שמנחים את קלארקס ומה החידושים. ואני מודה שהרבה מהדברים שנאמרו – לא ידעתי. למשל לא ידעתי שכל הנעליים בחנות הן עבודת יד ומחומרים כמו עור או נאפה, לא ידעתי שיש להם כל מיני טכניקות של סוליות גמישות במיוחד וקלות במיוחד וזה מה שהופך את הנעליים שלהם למאוד נוחות.
השנה הקווים החזקים בעיצוב של קלארקס הם:
 – נעליים עם אדג'יות שמתחברות ללוק הרוקנ'רולי/גראנג'י.
 – מגפיים עם טאץ' כפרי/בוקרים.
 – צבעים חזקים לא שיגרתיים כמו סגול או טורקיז.
 – טקסטורות מעניינות כמו חרטום ממתכת, ניטים, מנוחש, מנומר וטקסטורה של פרווה גסה.
 – קו קלאסי של נעלי עקב לערב בכל מיני צבעים.
 – אוקספורדים במיליון שילובים מדליקים וגם קלאסיים.
וקו של Desert shoes שמסתבר שמדובר בנעליים קלאסיות של קלארקס שיוצאות כל עונה ומאוד אהובות על נשים וגברים (יוניסקס).
אצל הגברים יש נעלי אלגנט בצורת מוקסינים למיניהם, אוקספורדים ונעלי ספורט-אלגנט מהממות.

שאלתי על טווח המידות ובעיקרון יש נעליים עד מידה 42. בפועל אני נועלת שם 41 כשלרוב אני 39-40, אז אני לא יודעת עד כמה זה יעזור. ושאלתי לטובת כל שחקניות הכדורגל בקהל (או בעלות הגזעים – כמוני) על מגפיים רחבים. מסתבר שלקראקס יש הרבה מגפיים עם אבזמים שהם לא ליופי אלא מוסיפים מקום, ויש המון מגפיים עם גומי! הוריי!

הנה כמה מהפריטים  מהקולקציה שאני חושקת בהם בצורה קשה(לי או לאיש שלי) :

צילום: עידו לביא

מי שמכירה אותי וקוראת כאן יודעת כבר שאני סובלת מפלטפוס ומקריסה של הקרסוליים ולכן אני נועלת בעיקר נעלי נוחות, בעיקר של פלייפוט. חשוב לי לדבר קצת על ההבדלים בין החברות :
פלייפוט היא חברה שמייצרת מעט נעליים משלה ובעיקר מייבאת נעליים מחברות שונות ומנכסת אותן לעצמה. הנעליים של פלייפוט הרבה יותר זולות מבחינת תמחור (בערך חצי) אבל הנעליים של פלייפוט הן לא מעור, לא עשויות בעבודת יד ולא יעזור כלום – יש להם דגמים מאוד מועטים שהם באמת אופנתיים. גם כשהנעליים של פלייפוט מועצבות אופנתי, הן באות במגוון צבעים תמוה למדיי וזה הופך אותן ל-לא אופנתיות. בפלייפוט יש קו שלם של נעלי נוחות שהן מאוד סבתאיות שפשוט לא קיים בקלארקס. בקלארקס יש דגם מאוד גדול על אופנתיות וכאן היתרון שלהם ואפילו הניצחון בנוקאאוט…
 החיסרון בעייני הוא המחירים המאוד גבוהים. בין 600 ש"ח ל 1300 ש"ח למגפיים. אבל, וזה אבל גדול! זה לא הרבה לשלם על נעליים בישראל כשנעלי אופנה שהם רק יפות וממש לא נוחות באלדו ובניין ווסט עולות אותו הדבר. במקרה כזה, עדיף לקנות נעל נוחות שהיא גם אופנתית!

בסוף הפרזנטציה בחרתי לעצמי זוג נעליים מהחנות. לקח לי זמן וקצת מדידות (אפילו שקלתי לקנות לאלכס ואז הבנתי שאין סיכוי שאני יוצאת בלי זוג עבורי!) של כמה דגמים שאהבתי, חלק התאימו יותר וחלק פחות. חלק מהאימומים רחבים או צרים אבל בסוף נמצא זוג מנומר עם חרטום מחודד פשוט משגע! אין לי הרבה פריטים מנומרים בארון ואני מעדיפה מנומר בנעליים ואקססוריז על בגדים, כי זה תמיד נראה לי הרבה יותר יוקרתי. קל מאוד למנומר להפוך ממשהו יוקרתי, מגניב ואופנתי בטירוף למשהו זול מאוד וצריך להיזהר איתו, במיוחד כשמדובר במנומר בצבעיו הטבעיים ולא במנומר צבעוני.
מה שטוב במנומר זה שמדובר בפרינט מאוד ורסטלי. יש בו 2 גוונים חום ושחור ולכן אפשר ליצור איתו מראות יום, מראות ערב ומראות אלגנטיים למשרד. הוא עובד עם גוונים קרים בגלל השחור ועם גוונים חמים בגלל החום. עם זאת יש לזכור שזה פרינט מאוד דומיננטי ומספיק אחד ממנו בהופעה(אפשר שניים אם השני זה חגורה דקיקה מאוד או עגילים קטנים, תיק במקרים מאוד נדירים).
 בחרתי להראות לכן את הנעליים בשילוב של שני לוקים – יום וערב.

לוק היום מורכב מג'ינס חדש של אסוס, גופיה של רנואר, עגילים מטופטן ושרשרת מ"דודי בדים".

לוק הערב מורכב משמלה של אסוס, חגורה ממעצבת-יעני-וינטאג'-מדביקה-בדם-חם-שקר-כלשהו, עגילים של דודה וצמיד של נטע לבנה.

לסיכום: אני מאוד ממליצה ללכת ולהתרשם מהקולקציה, במיוחד אם אתן חובבות אופנה ובו בזמן אוחזות בבעיות ומחוייבות לנעול נעליים איכותיות ונוחות!

אה כן, אתן בטח תוהות מה לבשתי…
לבשתי חצאית חדשה ושיקית של אסוס – גם הדפס מראה וגם אורך מידי – סופר טרנדי. חולצה של קסטרו מהעונה הקודמת ועגילים של HM. נעלתי את הפלייפוט החדשות שלי שאיכזבו בעמידה מ 7-1. הן פחות נוחות מהאחרות שלי.

מקווה שנהנתן מהפוסט, ומהתדירות הצפופה לפוסט הקודם 🙂
זה היה פוסט בהפתעה גם לי, מזל שהייתה לי צלמת במקרה ממש היום!

נשיקות ונתראה בפוסט הבא!

זוהר

נ.ב
כמה מילים קטנה היח"צ : בעבר אמרו לי שמאוד לא מקובל לדבר בשבחם/בגנותם של משרדי יח"צ אבל אתן כבר יודעות שזה מדגדג לי את מה שאין לי… היח"צ המדובר הוא המשרד של רני רהב והייתה לי חוויה נהדרת! כל האנשים שעמדו מולי והציגו את עצמם(!) החל מהילה המדהימה ועד האדם שעשה את הפרזנטציה היו אנשים רהוטים, נעימים ואופנתיים. האווירה הייתה טעימה, הכיבוד היה טרי וחביב ואפילו את החומר קיבלנו בדיסק און קיי! בלי תיקי עיתונאות מיותרים ובלי מיילים מפגרים. פשוט שאפו ענקי! זאת לא הפעם הראשונה שאני עובדת מול במשרד אבל פעם ראשונה שאני באירוע ונותרתי המומה לטובה!

(function(d){
var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
}(document));

11 Comments

  • hilloochka

    אחח… קלארקס, how I love thee. זו אולי החנות היחידה שאני קונה בה, ואמנם זה מאד יקר – אבל שווה כל אגורה.
    תתחדשי
    …והכל נראה, כרגיל, נפלא 😉

  • Yaela123

    תתחדשי על הנעליים מאוד יפות ואלגנטיות. מאוד אהבתי את ששילבת אותן עם השמלה השחורה
    בקשר לקלארקס – מסכימה לגבי הכל, אבל חבל שהרבה מהדגמים שלהם הם לא מביאים לארץ, גם לגבי המחיר אם זה נוח, ואיכות טובה אז שווה לשלם הרבה על הנעליים, למרות שזוג סנדלים שקניתי מהם קצת איכזבו אותי, אבל נעלי הבובה שקניתי מהם משרתות אותי יפה.
    אני את הנעליים אוהבת לקנות באוריגינלס. נראה לי שהמותגים שלהם יקרים יותר מקלארקס אבל שווים כל אגורה.
    לגבי פלייפוט – דווקא יש לי שני זוגות שלהם מעור, וגם הדמוי עור שלהם סבבה (מבועסת מנעלי הסירה עם הלאקה שהתקלפו לי) אבל עדיין אין כמו עור.

  • Moran Z

    הבאסה היא שקלארקס מביאים דגמים מאוד מועטים לארץ. כנ"ל נטורלייזר שהם המותג האהוב עליי.
    תתתחדשי 🙂 אני פחות מתחברת לטרנד השנה של פרינטים מעולם החי אבל זה הולם אותך.

    • zohar

      תודה! אני יכולה להבין אותם, אין הרבה אוכלוסיה בארץ שקונה כנראה בטח שלא מחירים כאלו. פרינטים מעולם החי הם לא טרנד עונתי, הם על זמניים בעייני. פעם גם אני לא אהבתי. אני נוטה להאמין שמדובר בטעם נרכש 🙂

    • Moran Z

      הם דווקא ממש לא יקרים. קניתי במבצע למשל זוג ב- 250, זה לא נורא בכלל בהתחשב בנוחות המטורפת שלהם.
      יש גם את אירוסולס אגב. אבל גם.. יש מחסור קשה בדגמים בארץ. ממש מבאס…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *