כללי

ZorikitXLevi's

הג׳ינס הזה הוא הליוייס הראשון שלי. איך? שילוב של כמה דברים. קודם כל בגלל שבג׳ינסים שלהם יש מעט מאוד אלסטן אם בכלל(בזה אין) המון שנים חשבתי שהם לא יחמיאו לי. שנית, בישראל בכל חנות שהייתי בה שמחזיקה ליוויס אין את המידה שלי. שתמיד חשבתי אגב שתהיה גדולה יותר מחנויות אחרות כי כאמור לבד אין יכולת להמתח אבל מסתבר שלא. 

אני מידה 44(או 34, תלוי באיזו מדינה אתן קונות) במדויק. קניתי את הג׳ינס הזה באמסטרדם, למעשה כמעט כל מה שרכשתי לעצמי בטיול הזה(שזה לא הרבה מתוך בחירה מודעת) מופיע בצילומים האלו. רציתי שתראו איך אני משלבת את אותו ג׳ינס ב 3 לוקים יפים ופשוטים שיכולים להתאים גם לחג וגם למאורעות אחרים. הדגם שלו נקרא 70’ flare.

הלוק הראשון שיצרתי הוא לוק בוהו שאני אוהבת מאוד. את החולצה רכשתי ב HM ומי שעוקבת אחרי ראתה עלי עשרות חולצות בסגנון הזה לאורך השנים. אני מתה על זה. חולצות אוף שולדרס עם וייביים כפריים סופר מדליקים אותי והשילוב עם פדלפון ממש מתבקש. 

שילבתי כאן משקפי שמש מגניבות של גוצ׳י שגם רכשתי באמסטרדם. בעייני הן ממש מתחברות ללוק הבוהמייני הכללי. וזה לוק שיכול לעבוד בעייני להכל. לארוחת החג, לחתונת שישי, לעבודה, ליום כיף – הכל! אתן לא רואות לגמרי אבל נעלתי סנדלי פלטפורמה של ד״ר מרטינס שזו נעל מושלמת לפדלפון בעייני. 

הלוק השני הוא לוק קאנטרי, ״אמריקן גירל״ שאני גם אוהבת מאוד. החולצה גם היא של ליווייס ויש לה סיפור מעניין. מדדתי אותה בחנות בישראל שמחזיקה כל מיני מותגים וכמובן שלא הייתה את המידה שלי וניסו לדחוף לי אותה במידה קטנה. אני סירבתי, פתחתי אסוס ופשוט הזמנתי אותה במידה שלי ובחצי מחיר. 

שילבתי פה חגורה חומה ומגפונים עם שפיץ להשלים את הלוק ומשקפי שמש של טום פורד כדי שבני אנוש לא יחשבו בטעות לדבר איתי. רכשתי גם אותן באמסטרדם. סיפרתי בעבר לעוקבות שלי שמשקפיים של מותגי יוקרה באורח פלאי והזוי יושבות הכי טוב על הפנים שלי(וגם משקפי שמש של Quay) אבל בארץ? המחירים מטורפים. מעל 1500₪ לזוג אחרי ההנחה. באירופה זה סביבות 800/900₪ לזוג וזה ממש שווה את זה בעייני. 


זה לוק שיכול להתאים לעל האש של החג בבוקר, לשישי בנמל, ליציאה לפאב, לדייט או לעבודה(אפשר להכניס את החולצה ולא לקשור אם רוצות קצת ייצוגיות).

הלוק האחרון הוא לוק שאני כל כך אוהבת! בשנים האחרונות עולם האופנה התחיל לשלב פריטים מחדר המיטות בתוך לוקים יומיומיים ואפילו בלוקים רישמיים(נגיד מתחת לחליפה) ומכיוון שיורז טרולי היא שרלועה, אני מתה על זה! 

בגד הגוף הוא מ Hunkemöller שזו רשת הולנדית להלבשה תחתונה(לא שולחים לארץ מהרשמי אבל כן שולחים מאסוס) וגם פה זה לוק שבעייני יכול להתאים בהמון סיטואציות – בהינתן אומץ כמובן כי יש כאן מחשוף נדיב. יכול להתאים ליציאה, דייט, ואם בא לכן שהדודה המעצבנת תיחנק מהקניידלך – אז גם לערב פסח. 

מעבר למה שאתן רואות בפוסט, רכשתי באמסטרדם ג׳קט ג׳ינס, גרביים וגרביונים(ב Calzedonia שהיא רשת אירופאית מדהימה לגרביונים וגרביים) וזהו. פיתחתי מודעות מאוד גדולה לזיהום המטורף של תעשיית האופנה ואני משתדלת לקנות מדוייק ופחות, ואני כבר גם ממש רוצה לקנות פחות.  כשאני בחו״ל אני מעדיפה לטייל ולאכול ולא לבזבז את החופשה שלי על שוטטות במתחמי קניות כי היום אפשר לקנות הכל אונליין וזה מגיע עד הבית. הזמן שלי יקר. 

לקראת סוף הצילומים השמש שקעה ופשוט פינקה אותנו בשקיעה מושלמת שנראית כמו פילטר. 

את התמונות צילם בן דודי המוכשר אביחי עמר, צילמנו בעמק האלה, איפה שהבית שלנו כמובן, בתקופה הכי מושלמת שיש!

מקווה שנהנתן, אשמח ממש שתשאירו תגובות גם בבלוג! 

נשיקות, 

זוריק.

38 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *