כללי

ZorikXat4u – Summer Edition

 איזה כיף ש״את – לבני נשים״ כאן איתנו לקמפיין רביעי!  אני חייבת לספר לכן שאני מאוד מתרגשת מזה שלקוחות שלי סגורים איתי ריטיינרים ארוכי טווח או חוזרים מחדש, זה פשוט מראה בעייני כמה הם בוטחים בי וכמה אני צודקת כשאני מסבירה שוב ושוב שאתן – הקוראות שלי – אתן קהל מאוד אינטלגנטי ואתן צריכות לראות מערכת יחסים אמיתית ביני לבין מותג בשביל לרכוש מהם. הקוד זוריק  (כן ככה בעברית) יתן לכן 10% הנחה על כל החנות כולה!!! ויש כפל מבצעים והנחות!. ההנחה תקפה גם בחנויות הרשת וגם באתר, פשוט תגידו בחנות שהגעתן דרך זוריק.

אז הפעם הגעתי לחנות לבחור כמה פריטים שמתאימים לעונה הלוהטת. מבחינתי קיץ זה הזמן לבייסיק, ניוד, חזיות קלילות והלבשה תחתונה שמותאמת לבדים דקיקים ובהירים.

בביקור שלי ממש שמחתי לגלות ש״את״ מאוד קשובים גם להצעות שלי. בפעם הקודמת אמרתי להם שאנחנו ממש נשמח שיהיו גוזיות למידות שלנו ולא רק חזיות וקיבלנו אחלה של גוזיות! לגוזיות האלו יש כתפיות רחבות אבל הן לא רחבות מידי וסגירה עם קרסים כמו חזיה. הריפוד ממש דקיק ועדין ורק נועד להחליק את החזה. באופן יחסי לגוזיה הן מחזיקות את החזה ממש ממש טוב! וקחו טיפ ממני – אם אתן רוצות שגוזיה ״תחזיק״ יותר אתן יכולות לקחת מידה פחות. אני לובשת את הגוזיה הלבנה ב xl ואת השחורה ב l והגוזיה מגיעה גם בניוד.

התחתונים שעלי הם דגם מקסי חדש ונפלא של ״מון שרי״ שהוא מותג הבית של ״את״ ונמצא במבצע מהמם של 4 ב 100. אני לובשת xl.

זו אותה גוזיה בדיוק בשחור ותחתוני היפסטר של מון שרי(גם הם במבצע!).

אני נשאלת בערך כל יום על חזיית סטרפלס למידות גדולות ול״את״ תמיד יש פתרונות!  החזיה הזו של בודיפורם ואתן יכולות לראות בעצמכן שהיא עושה עבודה מעולה!  אני לובשת בה F90 כשאני לרוב G80 אז קחו את זה בחשבון. יש לה רצועה עבה בגב ופסי סיליקון שמצמידים אותה לגוף, היא מגיעה עם כתפיות נשלפות וכתפיות סיליקון וקיימת גם בשחור (התחתונים כאן הם תחתונים שסקרתי בעבר, גם הם של מון שרי ומשתתפים במבצע!)

קיץ זו לגמרי העונה לסטים נעימים שאפשר להתפנק בתוכם בבית ואני בחרתי סט הלבשת פנאי  של איזבל מורה שמרגיש כמו הדבר הכי רך, נעים ומלטף בעולם!!! והסט הזה מגיע גם בורוד. אני לובשת xl.

לא באמת חשבתן שאני מסוגלת לעבור בחנות הלבשה תחתונה בלי לצאת עם משהו סקסי נכון?
אז בחרתי לי סט של אווה ביאן שכידוע לכן – אני אוהבת מאוד!!! הסטים שלה הם כל החבילה. נוחים, נעימים, סקסיים. ומחזיקים את הכל במקום. שבועות בדרך אז חשבתי שסט לבן יכול להיות מהמם. החזיה הזו חצי מרופדת ועושה מחשוף מטריף ממש! אני תוהה אם אני בוחרת בסטים של אווה ביאן תחתונים ברזילאים או שהם נבלעים בטרמה האינסופית. שלי.

וכמובן שאי אפשר לעשות קמפיין עם ״את״ בלי איזשהו בייבידול של אובססיב שיש להם פשוט את ההלבשה התחתונה הכי סקסית בעולם והיא גם סופר איכותית. אני לובשת 2xl.

חשוב לי לציין של״את- לבני נשים״ יש באתר ובחנויות מאות פריטים, כמובן שאני לא יכולה לסקור את כולם ולא כולם יתאימו לי אבל בוודאות כל אחת יכולה למצוא את עצמה שם. יש מגוון מידות מטורף (הכי רחב שאי פעם ראיתי בישראל) ואני לגמרי ממליצה לשוטט באתר לפני שסוגרות הזמנה או להגיע לחנות עם זמן וסבלנות כי יש המון אופציות.
ההנחה שלנו בתוקף עד יום חמישי בחצות – נצלו אותה!!! ותוכלו למצוא ממש כאן את כל ההמלצות שלי – גם מהקמפיינים הקודמים.

מקווה שנהנתן מהסקירה ואני כמובן אשמח לייעץ!

 XOXO

זוריק

 

14 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *