כללי

ZorikXPassionateSociety

   אני מאוננת מהיום שאני זוכרת את עצמי.
זה נשמע מוזר אבל למעשה רוב האנשים מאוננים מגילאי ינקות, זה נורמטיבי לחלוטין וכמובן שגיליתי את זה רק שהפכתי לאמא בעצמי,זה חלק מחקירת וגילוי הגוף הנורמלית של פעוטות. הם נוגעים בעצמם וכמובן שהם מגלים שזה נעים וממשיכים ואז צריך לתווך להם את זה שזה אמנם ממש נעים אבל צריך לעשות את זה בפרטיות.
אבל העניין הוא שלמרות שזה טבעי ונורמטיבי כל כך – אין כמעט שיח על אוננות, השיח על אוננות לא קיים. אם השיח על מיניות לוקה בחסר? השיח על אוננות עוד יותר ויש סביבו המון בושה. אני ממש זוכרת איך בתור נערה הבנתי מהר מאוד שרק בנים ״עושים ביד״ ושמשהו לא בסדר איתי. הלוואי שמישהו היה מספר לי כמה זה חיוני לחיי המין ולמיניות שלי, אבל גדלתי בבית דתי, שאמנם באופן יחסי היה מאוד פרוגרסיבי ועדיין – לא דיברו איתי מעולם על אוננות או על מין.


גם ב 2022 כש Passionate Society פנו אלי לראשונה סירבתי.
סירבתי מהחשש של מה יגידו ויחשבו? כן כן. אני. שמדברת בפתיחות על סקס ומיניות, חששתי לסקור צעצועי מין ולדבר על אוננות בצורה גלויה. חששתי שהרבה גברים יראו בקמפיין הזה הזמנה להטריד אותי, חששתי ממה יגידו המשפחה והאימהות בגן. לאורך השנים שלי כיוצרת תוכן קיבלתי לא מעט הצעות כאלו שנדחו על הסף ואחרי מחשבה ממושכת החלטתי שזה חסר היגיון לחלוטין, שזה לא פמיניסטי ברמות קשות ושאני הולכת על זה. יותר מזה אני ממש שמחה על החיבור שלי ספציפית למותג הזה, כי הם לא רק חנות לצעצועי,  העמוד שלהם באינסטגרם הוא ממש קהילה והם מנגישים בצורה מהממת שיח על מיניות, אוננות, מחלות מין והכל בצורה הכי נעימה בעולם. 
קיבלתי מהם לסקירה 4 צעצועי מין שאני רוצה להראות לכן ולדבר עליהם. אם הסקירה פחות מעניינת אתן יכולות לדלג ישירות לאתר ולרכוש מה שמתחשק לכן, הקוד ZORIK יקנה לכן 10% על כל האתר.

Mighty one טבעת רטט 


אני חושבת שטבעת רטט(מסוג פשוט בהרבה מזה) היה צעצוע המין הראשון שהכנסנו למיטה אי פעם כזוג. זה מוצר פחות ״מאיים״ בעייני גם לנשים וגם לגברים שחוששים(לצערי) מזה שהויברטור יתפוס את מקומם.
מדובר בטבעת שפשוט מלבישים על איבר המין הגברי והיא רוטטת, בכל חדירה הרטט מורגש בדגדגן וזה לגמרי משדרג ויכול להביא אתכן לאורגזמה משולבת – נרתיקית ודגדגנית. מה שהיה ממש כיף בטבעת הזו שלא רק אני נהנתי ממנה כמו בלא מעט טבעות, גם בן הזוג שלי נהנה ממנה ויש לה גם אפליקציה. 

mini Emma ויברטור שרביט

יש בשוק הרבה ויברטורים מהסוג הזה של ״שרביט״, בעייני הוא גם מוצר למתחילות ומתאים גם לזוגות. זה ויברטור שלא מיועד להחדרה אלא לגירוי של הדגדגן וכל אזור אחר בגוף שרוצים ונעים להעביר עליו את השרביט (מוצלח מאוד גם על הפטמות). להמון נשים ויברטורים מהסוג הזה הם ״שיחוק״ ולאורך השנים שמעתי המון המלצות על ויברטורים כאלו, אבל לי דווקא היה ניסיון רע עם אחד ישן יותר שפשוט שכב במגירה מהיום שקיבלתי אותו. הוא היה גדול מידי והרטט היה אגרסיבי מידי עבורי. המיני אמה? מושלם. ניסיתי אותו לבד וביחד, יש לו מצבי רטט משתנים ועבורי הוא היה אפילו יותר טוב מהטבעת למצב שבו רוצות גירוי של דגדגן תוך כדי חדירה או רק גירוי של הדגדגן.

Svakom Trysta

טוב,  מדובר באלוהי הויברטורים.  גמרתי תוך 4 שניות. אין לי מה להגיד מעבר לזה… זה ויברטור ״ארנבון״ שמיועד לנשים שנהנות מגירוי פנימי וחיצוני (ואם אפשר יחד). הוא רוטט בתוך הנרתיק, על הדגדגן ויש לו בקצה מין כדורית שנעה קדימה ואחורה ומגרה את נקודת הג׳י. יש לו בערך מיליון מצבים, הוא עמיד למים ופשוט תקנו אותו ותשלחו לי שוקולדים לאות תודה. ומבחינת גודל בעייני הוא מושלם! לא גדול במיוחד, אבל מספיק מורגש ועושה את העבודה.

לאב גורו

מדובר בעוד ויברטור מסוג ארנבון, שנועד לגירוי חיצוני ופנימי. הוא קצת יותר פשוט מהטריסטה ונותן לכן אלטרנטיבה זולה יותר אבל בעייני גם הוא עוצמתי, איכותי וגם הוא עשה את העבודה נאמנה וגמרתי איתו, היו לי אורגזמות שלא היו פחותות בשום צורה מהטריסטה. יש לו 10 מצבי רטט,  גם הוא עמיד למים, מסיליקון ושקט.

 משהו שממש חשוב לציין זה שהמשלוחים הדיסקרטיים לחלוטין. הם מגיעים בקופסא חומה שאין עליה מבחוץ שום סימן למה שיש בתוכה. לא השליח ידע ולא השכנים, רק מי שיפתח איתך את הקופסא ידע 🙂

בשבת שקדמה לקמפיין הזה המון נשים העלו בפניי את העובדה שבן הזוג שלהן ״לא מרשה״ או מרגיש מאויים מצעצועי מין וזה מאוד העציב אותי אבל גם מובן לי. אנחנו חיים בעולם שבו זה ממש נורמלי לחשוב שמי שאחראי על העונג והסיפוק המיני שלך הוא בן הזוג שלך, אבל אני סבורה שממש לא כך העניין.  העונג שלנו הוא באחריות שלנו ולא של אף אחד אחר. כדי לדעת איך להכווין פרטנרים את צריכה ללמוד מה את אוהבת והדרך ללמוד היא לגעת בעצמך. עם האצבעות או עם צעצועים – זו כבר החלטה שלך. זו לא החלטה זוגית, זו החלטה אישית שלך.

מקווה שנהנתן מהפוסט וששברתי קצת את הדממה… באתר יש עוד עשרות צעצועים, אביזרים ומוצרים שיוסיפו המון לחוויית האוננות וגם לחיי המין שלכן והמומלצים שלי מרוכזים בדף אחד באתר והוספנו אליו עוד כמה מוצרים שווים שלא הזכרתי כאן. ההנחה שלנו בתוקף 5 ימים אז נצלו אותה!
אשמח לייעץ לכן בפרטי כמובן אם תרצו ואשמח שתהיו אמיצות ותשאירו תגובות בבלוג!

xoxo

זוריק

21 Comments

  • בת 31

    קודם כל תודה על הפתיחות והפירוט.
    אני בת 31 ולא הגעתי אף פעם לשפיכה נשית, אני תוהה אם זה נורמלי ואם צעצועים יכולים לעזור לזה?
    ושאלה שניה, אם זה הגיוני שאני לא מגיעה לאורגזמה מחדירה אלא רק מגירוי הדגדגן?
    מיואשת קצת

    • זוהר

      מעט מאוד נשים מגיעות לשפיכה נשית, זה לגמרי נורמלי. גם לגבי אורגזמה נרתיקית. רוב הנשים לא חוות אותה. צעצועים לגמרי יכולים להביא אותך לשתיהן, אבל גם הרבה עבודה על הראש, על המיינד.

      • בת 25

        איך אפשר לעבוד על המיינד כדי להגיע לגמירה??
        מתוסכלת שצריכה/ים לעבוד קשה בשביל להגיע לגמירה

        • זוהר

          אל תעבדו על זה. תתרכזי בדרך, במגע, בהנאה. תשחררי מהאורגזמה והיא תגיע בקלות

    • עדן

      מבחינה אבולוציונית את "לא" אמורה לחוות אורגזמה או יותר נכון לא אמורין לחוות אורגזמה ממשגל.
      ביונקים שפיתחו ביוץ ספונטני (מחזור הווסת) כמונו וכמו פרימטים אחרים, הדגדגן התרחק משמעותית מפתח החדירה והדגדגן הוא זה שגורם לנו לרפלקס נוירואנדוקריני (אורגזמה).
      לכן, בפועל המון נשים חושבות שיש בהן בעיה שבתכלס אין ופשוט צריך להכיר את המבנה האנטומי קצת יותר לעומק כדי להבין איך אפשר להגיע לאורגזמה.

    • אני

      להגיע לאורגזמה מחדירה זה לא אפשרי אצל מרבית הנשים למיטב ידיעתי.
      בת 33 ומעולם לא גמרתי מחדירה
      כן אפשר להגיע לשפיכה נשית, עם בני/בת זוג או עם צעצועים מתאימים.
      בעיני יותר קל אגב עם מישהו אחר, כי את חופשיה להתמסר לזה ולהנות ולהיות בשוק מהיכולת של הגוף שלך 😉

  • אנה

    תודה על הפוסט.ותודה על השיתוף במשהו אינטימי כל כך.
    זה באמת נושא לא מדובר מספיק. כשהייתי ילדה הרגשתי שזה לא בסדר לאונן.או לגמור לבד. ומצער שלא מדברים על זה בשיעורי חינוך מיני בבתי ספר.
    אני התנסתי רק בטבעת רטט.שהייתה מאוד כיפית. עשית לי חשק לקנות משהו נוסף;)

    • זוהר

      זה לגמרי מטורף שלא מדברים על זה בכלל. את לגמרי בסדר ואני בעד שתתחדשי. ❤️

  • נועה

    פוסט מדהים! קודם כל התמונות אסתטיות בטירוף ברמה שבא לי למסגר אותן. מזדהה לגמרי עם העניין של בושה, וזה כל כך חבל- הרי כולנו עושים ועושת סקס, למה לא לדבר על מיניות?- ועם זאת הנושא הזה אפוף בושה ורצון להסתיר. איזה כיף שכתבת על נושא כל כך חשוב ושאת עושה את השתפ המדהים הזה. לצערי כרגע לא יכולה להרשות לעצמי, אבל אולי אם יהיו סבבים נוספים בעתיד אוכל. 🙂
    בכל אופן את מהממת והפוסט מהמם! ♡

  • מעיין

    כיף לקרוא אותך כמו תמיד, ושוב תודה על הנרמול שלך לדברים החשובים בחיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *