כללי

ZorikXModibodi

*התוכן שלפניכן ממומן ואני ממש גאה להגיד שאני ומודיבודי נמשיך לעבוד ביחד באהבה בשנה הקרובה!

שנתיים וקצת עברו מאז שכתבתי את הפוסט הראשון על מודיבודי והתנסתי בקסם הזה שנקרא תחתוני מחזור ואין דרך אחרת להגיד את הדברים מלבד – השתנו לי החיים. כן כן ממש כך, אני חושבת שכל אישה שעברה לתחתוני מחזור החיים שלה נחלקים ל״לפני״ ו״אחרי״ ומאות עוקבות שלי שעברו לתחתוני מחזור בעקבותיי מזדהות לחלוטין עם התחושה הזאת. 
אני אתחיל מהסוף: מהיום ועד מוצ״ש בחצות הקוד  ZORIK12 נותן לכן 12% הנחה על כל האתר למעט מארזים. מי שמכירה ורוצה לחדש מלאי פשוט – לא אכעס אם לא תמשיכו לקרוא. 

אבל למי שלא מכירה אספר שבעצם מדובר בתחתונים שסופגים את הדימום בזמן הוסת, בלי צורך לשים פדים או טמפונים. זה נשמע מד״ב אני יודעת, אבל לי זה עובד מעולה והציל אותי משימוש סיוטי בתחבושות היגייניות. אני בעצם לא השתמשתי בתחבושות כבר שנתיים והיום אני פשוט לא מאמינה שסבלתי ככה. עבור העור הרגיש שלי זה היה גהינום מטורף, והיה ריח נוראי וכל הזמן דליפות. לא הכתמתי מצעים או בגדים כבר שנתיים ואותם תחתונים עדיין ברשותי ועדיין משמשים אותי, ככה שהמוצר הזה לגמרי שווה את הכסף.
אני רוצה להראות לכן כאן כמה דגמים, ממליצה בחום להזמין בפעם הראשונה 3 דגמים שונים ברמות ספיגה שונות ולהבין מה מרגיש לכן הכי טוב ונכון עבורכן. מדובר במוצר גאוני אבל לגמרי צריך ללמוד אותו ולהבין איך זה מרגיש, מתי צריך להחליף את התחתונים, איך זה מרגיש שהם ״מלאים״ וצריך להחליף אותם וצריך גם ללמוד איזו גזרה הכי נוחה.
מבחינת מידה, אני לובשת 2xl בכל הדגמים שזו מידה מעל המידה שלי בתחתונים של איירי והמידה שלי.
איך מכבסים? שוטפים במים קרים אחרי השימוש ואז מכבסים במכונת הכביסה בכביסה רגילה ללא מרכך. יש הנחיות מלאות באתר ואני ממש ממליצה לעקוב אחריהן.

דגם הביקיני הסקסי הוא אחד הדגמים הכי אהובים עלי! יש לי אותו במיליון צבעים וכמה רמות ספיגה ואני ממש אוהבת אותו. גבוה, סקסי, נוח. הדגם שעלי בתמונה הוא ברמת ספיגה בינונית.

פה זה אותו דגם אבל ברמת ספיגה גבוהה ובהדפס מטמטם חושים.

שממש במקרה יש לי חזיה שמתאימה לו כאילו שהם נוצרו ביחד כסט(סורי אין אותה לרכישה כבר)!ֿ

הדגם הבא שאני ממש ממש אוהבת הוא הפרנץ קאט – אני יודעת שיש מחסור במידות אז פשוט תירשמו לניוזלטר כי מודיבודי מעדכנות שהמלאים מתחדשים!

ההיפסטר הקלאסי הוא אחד הדגמים הכי נוחים שיש בעייני. הבד שלו סופר דקיק ונעים על הגוףֿ, הגומי לא מציק ושלי גם מגיע בכחול מחשמל.

בסקירה הראשונה שלי דגמי הללא תפרים רק הגיעו למודיבודי ובעצם לא הספקתי לנסות אותם, אז היום כבר ניסיתי וזה דגם מושלם, כאן זה ההיפסטר ללא תפרים. כיאה למוצר ללא תפר פשוט לא רואים אותם מתחת לבגדים. הבד שלהם כן סינטתי ובלבישה ראשונה מרגיש טיפה נוקשה אבל מתרחב טיפה ומקבל את הצורה של הגוף והופך לממש נוח ונעים!ֿ
וכן, חשוב לי ממש שהתחתונים יכולים להשתלב גם עם חזיות מגה סקסיות שלי ופשוט נראים רגילים לגמרי.

ויש לי וידוי לגבי הדגם הזה. מדובר בדגם ללא תפר לספיגה מקסימלית – אפשר לראות שהחלק הסופג מגיע ממש עד לחלק העליון גם מקדימה וגם מאחור וזה דגם שעבורי? הוא ממש לא שימושי כי אין לי דימום חזק כל כך. אבל(!) נתתי לחברה קרובה להתנסות בדגם כזה והיא סובלת מדימום כבד מאוד ותמיד יש לה דליפות והיא פשוט הייתה המומה. לא הייתה שום דליפה והמוצר הזה שהיא הייתה מאוד סקפטית לגביו – שינה לה את החיים.

חייבת לשתף איתכן שבכל קמפיין פונות אלי מתלבטות ונשים שחוששות ולבסוף רוב המשתכנעות מודות לי כל כך וכותבות לי שהמוצר הזה שינה את חייהן. זה באמת נוח, פשוט, נעים וזו השקעה משתלמת כי התחתונים מחזיקים לאורך שנים ארוכות(אם תחזיקו מספר דגמים הם רק יחזיקו יותר). כן, אין 100% תמיד יהיו נשים שהמוצר לא יתאים להן מאלף ואחת סיבות אבל לרוב זה פשוט משנה חיים!
אתן מוזמנות לשאול אותי ולהתייעץ בכל דבר שעולה על רוחכן!
נצלו את ההטבה, היא סופר שווה!

נשיקות,
זוריק

5 Comments

  • ורד

    נראה שהם ממש ממשיכים להתקדם, זה כיף שיש שפע של דגמים וצבעים!
    הפעם אני מקווה להזמין לי כמה

  • סופי

    וואו איזה כיף שהשת"פ שלכם שנתי! גאה בך ורק אגיד שבזכותך הכרתי את מודיבודי לפני שנתיים וחיי השתנו! באמת שאי אפשר לחזור אחורה לפדים או לטמפונים. זה פטנט גאוני!
    וכמה שאת יפה 😍😍😍😍
    עושה חשק לקנות את כל הקולקציה!

  • נוי

    הזמנתי בשתפ הקודם וזה מדהים!!! ועכשיו חיכיתי כמה שעות וכבר אין מידות, מרעננת את האתר כל כמה דקות חח
    בהחלט שת"פ מהמם, תודה על זה❤❤

  • ליאם

    איזה כיף שווסת היא כבר לא דבר להתבייש בו. ובהתאמה, "תחתוני וסת" הם כבר לא הדבר הזקן, המוכתם, המחורר, שלא חבל שיוכתם ויתקלקל כי הם כבר גמורים ומקומם בפח. אני כל כך שמחה בשביל ילדות שמקבלות וסת היום, שלא יכירו את החוויה שלי מגיל ההתבגרות, של הבושה, ושל ההסתרה ושל התחתוני-סבתא שהיום אפשר לזרוק לפח בלי יסורי מצפון.
    והבונוס – הטבה שווה ביותר!! 😍 😍
    תודה זוריק!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *