כללי

ZorikXboogaswim

 וואו כמה שאני מתרגשת מהקמפיין הזה!!!
מי שעוקבת אחרי יודעת כמה חשוב לי לקדם ולפרגן לעסקים מקומיים ולמעצבות ישראליות,  אבל איכשהו זה לא קרה עם בגדי ים, שזה הכי אני. ומוצר שכל כך מדבר לקהל שלי. איכשהו בשנתיים של הקורונה התפשרתי על בגדי ים. זולים משיאין ושכחתי לגמרי איזה מטורף זה בגדי ים פרימיום. אבל הנה היום הזה הגיע ואני מתרגשת מאוד, אז בואו נצלול!

נתקלתי בבגדי ים של מירב,  הלא היא בוגה סווים מזמן. הדגם שצד את עייני היה דווקא זה עם השרוולים הארוכים! נגנבתי מזה לחלוטין וגם מהעובדה שהיא מצטלמת ומייצרת לטווח מידות ולא רק לרזות. הייתה לי ולמירב תקופת חיזור ארוכה והנה אנחנו כאן! חשוב לי להגיד מראש שבגדי הים של בוגה הם מוצר פרימיום וככל הנראה בגדי הים הכי איכותיים שנתקלתי בהם אי פעם וכן, יש לדבר הזה מחיר כמובן. זה לא מוצר זול ובצדק. מדובר במוצר מטורף לחלוטין באיכות, בגזרות, בהגנה מפני השמש, בשירות הלקוחות ואנחנו מקבלות 20% הנחה על כל האתר(כן,כולל בגדי ים לילדות, ילדים וגברים!), שזו הטבה משוגעת ויש כפל הנחות כלומר ההנחה הזאת בתוקף גם על קטגוריית הסייל!!! הקוד שלנו הוא ZORIK20  (באותיות גדולות)
טווח המידות הוא xxs ועד xxl (ב 3 דגמים, השניים שעלי בפוסט ודגם הראפלס ההורס) אבל אני ממש ממליצה להתיעץ עם מירב לפני ההזמנה כי יש קצת שינויים בין הדגמים, יש כאלו יותר גמישים ופחות גמישים וזה כמובן משפיע על המידה. היא זמינה אליכן בווצאפ ב 054-2215982 עד השעות הקטנות של הלילה ובכלליות יש גם מדיניות החלפה והחזרה מדהימה בקולקציה החדשה, תקראו עליה כאן

עכשיו, בואו נדבר על הדגמים שבחרתי(אני לובשת xl)
הדגם הראשון הוא המיקס אנד מאץ׳ והוא פשוט ג א ו נ י בעייני!!! בעצם מדובר בבקיני דו צדדי והחלק העליון שלו מורכב משני חלקים + חגורה ככה שאפשר פשוט ללבוש אותו במיליון דרכים. אני לבשתי אותו בצילומים בשתי ורסיות.

בגרסא הראשונה כשכולו שחור ולא הפכתי אותו לביקיני, אלא הוא נלבש כשלם ואת החגורה קשרתי.

בגרסא  הזו לבשתי את התחתונים ״הפוך״ כלומר את החלק שיושב על הישבן לבשתי מקדימה וככה יצרתי תחתונים בקאט חשוף יותר בטוסיק.

ואז הפכתי את התחתונים ואת אחד החלקים העליונים ובעזרת קשירה אחרת הפכתי אותו לביקיני.

אין בחלק העליון ברזלים או חזיה והוא הכי תופס את החזה ויוצר מחשוף מהמם.

אני לא בקטע של ״מחטב״/״אוסף״ אבל בגד הים הזה כזה בדיפולט. הוא פשוט כפול ועשוי כל כך טוב, מבדים איכותיים כל כך, שזה סייד אפקט.

ויש לו קטע שגם בגרסאת הביקיני הוא נראה שלם מאחור ויש בזה משהו כל כך סקסי בעייני. החיתוך בישבן הכי מחמיא בעולם, שלם לא סבתאי, מושלם.

הדגם השני שבחרתי הוא נורה – שלם עם קשירה בכתפיים. שמעו, שלמים זו לא הבחירה הראשונה שלי אבל כשהוצאתי ומדדתי אותו לראשונה פשוט התעלפתי(ויעידו החברות שלי שקיבלו תמונות בווצאפ). לרוב שלמים ״מוחקים״ לי את המותניים ולא תומכים בחזה אבל הוא חתיכת וואו. יש חזיה מובנת בתוך בגד הים שפשוט מחזיקה את החזה, והגזרה – אין לתאר.

תראו כמה מחמיאה הגזרה בישבן!!!! אני תמיד נתקלת בקאטים מזעזעים בישבן, זה מושלם!

עוד כמה  פרטים חשובים:

 – ההטבה שלנו היא עד ה 5/6 
 – בגדי הים של בוגה מיוצרים השנה בישראל ומדובר במותג קטן ולכן זמן האספקה הוא 14-18יום + זמן משלוח(וזה שווה את ההמתנה, אבל תזמינו היום ותקבלו בהקדם!!!)
– אזל מהמלאי בגד הים שרציתן? יתכן שהוא קיים אך לא מעודכן באתר. אז פשוט תשאלו את מירב בווצאפ.
– חשוב שתקראו באתר או בתגית שמוצמדת לבגד הים איך שומרים על בגדי הים לאורך זמן.
– באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי וב PAYPAL וניתן ישירות אצל מירב לשלם גם ב BIT, PAYBOX

את התמונות המטריפות צילמה קאטי לומברוזו המדהימה!

מקווה שאהבתן, מחכה לתגובות שלכן!!! 
xoxo

זוריק

 

16 Comments

  • מירב

    חסרות לנו פה כל כך אפשרויות כאלה. שת״פ מעולה ותמונות נהדרות. ♥️♥️♥️

  • הדס

    אמאל'ה הכל היסטרי!! אני בהלם מהדגם של המיקס אנד מאץ' וכמה אפשרויות אפשר ללכת איתו

  • רותם

    מהמם
    איך אני אוהבת פוסטים בבלוג
    הצילומים ואת ובגדי הים והנוף
    כולכם וואו

  • רעות

    וואו וואו וואו!!! איזה כיף שהצלחת להשיג שת"פ כזה!! המיקס אנד מאץ׳ נראה היסטרי!! תמונות אש אחותי וכל הכבוד על העבודה ועל התמיכה במותג ישראלי ❤️❤️❤️

  • טלי

    זה כזה מושלםםם, הדגם של המיקס אנד מאץ׳ זה..ואו! איך לא חשבו על זה קודם! ואני זוכרת את טיפ התחתון ההפוך מהמפגש בים 💜ואם כל זה..זוהר המשכורת נכנסת רק בעשירי 😭

  • סופי

    התעלפתי מהיופי שלך, מאיכות הצילומים ומכמה שבגדי הים מחמיאים לך!! הכל בהם נראה פיין ואיכותי! נראה כמו בגד ים שנועד ללכת איתך דרך (ולא להיזרק אחרי עונה אחת).
    תודה שאת דואגת לשת"פים איכותיים, שווים, חיוביים ובעלי ערך ❤

    • זוהר

      יש באתר טבלת מידות ואת יכולה להתייעץ עם מירב בווצאפ מסביב לשעון 054-2215982

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *