כללי

אאוטפיטים ו"יש לי מה להגיד על זה"!

כן, לא היה פוסט כזה מזמן.
ובכלל תדירות הפוסטים שלי ירדה פלאים כי המוזה שלי דיי חמקה ממני מכמה סיבות.

ראשית כי נמאס לי מהבלוגספירה.
נמאס לי מהקנאה והריכולים על כל מי שמצליחה לפרוץ את חומת הבטון שבין הוירטואל למדיה, נמאס לי ממשחקי היח"צ המטומטמים שבהם כל בלוגרית חדשה שלא כותבת מילה אחת שלילית על שום מוצר אף פעם מוזמנת לעשרות השקות ובלוגריות שפשוט כותבות את האמת מנודות מהשקות ומפסטיבל המתנות. נמאס לי מבלוגריות שהופכות ליחצניות או מתגלות ככאלו שפשוט "מתנקמות" בכל מי שלא באה להן בטוב, נמאס לי מיחצנים שמרשים לעצמם לחשוב שאני מטומטמת. נמאס לי מבלוגריות שמלאות חיוכים פנים מול פנים ומלאות רעל מאחורי הגב. נורא קל להגיד "אז תתנתקי מזה", אבל כשיש לך בפייסבוק חברות שהן בלוגריות ושכל בלוגרית שניה נפגעת עד עמקי נשמתה אם את לא מכירה אותה ולא מוסיפה אותה בפייס, אי אפשר לברוח מזה. אם אי פעם הייתן לא מקובלות בבית הספר – ככה בדיוק זה מרגיש. להיות אאוטסיידר.
אבל איפשהו בתוך תוכי אני פשוט מעדיפה את זה, על למכור את נשמתי לשטן (ואותכן! הקוראות! שהמחוייבות שלי היא בראש ובראשונה אליכן!) בעבור ליפסטיק או לילה במלון הסקוטי ובאמת שלא חסר לי כסף בשביל לקנות לאוקיסטן בעצמי, אני לא אלקק בשביל זה לאף בחורה חסרת חיים וכישרון שהפכה ליחצנית.
פעם חשבתי שזה אשמת היחצנים, היום אני יודעת שיותר מהכל זה באשמת הבלוגריות שמוכנות להיות שטיח בשביל מוצרים והשקות, שאין להן קווים אדומים, אפילו לא כשהסקירה לא קשורה לתוכן הבלוג. הבלוגריות שמסרבות בתוקף לשתף איזה אירועים יש או מיילים של יחצנים כי הן מפחדות שמישהי אחרת תצליח גם כן.
מלחמת קיום בשיניים ובציפורניים על לק. באמת, לא יאומן.

שנית כי החיים שלי היו מאוד מאוד מאוד עמוסים לאחרונה.
רובכן יודעות שה day job שלי היא עבודה בעסק הפרחים של ההורים שלי. וזה כולל שזירת פרחים לחנות ולדוכנים, עיצוב אירועים עם (ורק!) עם פרחים ועוד כל מיני ענייני פרסום במדיות השונות וכאבי ראש מהסוג האדמיניסטרטיבי… מה שקרה בחודשיים האחרונים זה שההורים שלי לא היו בארץ ומיד אח"כ אחי נעדר מהמשוואה לתקופה ופשוט יצא שעבדתי הרבה מאוד ולבד מאוד וזה התיש אותי בצורה קיצונית ולא היה לי זמן לבלוג. השתדלתי כן להמשיך לעדכן בעמוד הפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם שלי אבל לא הגעתי לכתיבת פוסט ולא הספקתי לצלם חצי ממה שלבשתי לאחרונה.
מעבר לזה החיים שלי עמוסים בהמון רי-ארגון שכזה. אני מתלבטת מאוד אם לעשות תזה או לא, אם לשפץ את הבית או לטוס, אני מתעסקת הרבה במוצא שלי, בעבר שלי. אני במין מסע עם עצמי כרגע, של המון לקיחת החלטות. כמו לקבוע תור לניורולוג ולהתחיל לקחת רטלין ולטפל כבר בהפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות שלי שתמיד פחדתי לתת להן שם ומעולם לא העזתי לשייך אותן אליי, זוהר המצליחנית, המצטיינת.

לפני האאוטפיטים יש לי וידוי קטן והודעה – נמאס לי בערך מכל הבגדים בארון שלי.
אולי לא מכולם, אבל מחלקם הניכר. לא בא לי על כל המתיקות והוינטג' שאופף את רוב המלתחה שלי. קשה להאמין אבל לא כזה בא לי על שמלות ונמאס לי קצת מהפעמונים. בא לי על מכנסיים, על צבעים כהים, בא לי מאוד על החורף ועל מלתחה קשוחה, אפלה וסקסית. עשיתי קצת סדר בארון ואני מתכננת למכור חלק ניכר מהבגדים שלי. אני אארגן מכירה בבית שלי בקרוב, ואשמח לשמוע מכן מתי בדיוק יהיה לכן הכי נוח להגיע. הבגדים שלי לא ימכרו במחירי רצפה, כי רובם נלבשו עד 5 פעמים, הם שמורים היטב והם עלו לי לא מעט כסף. המידות הן מ 40-44, ויהיו הכל מהכל, גם אקססוריז, נעליים, צעיפים ואולי גם קוסטמטיקה ואיפור! תודיעו לי בבקשה בתגובות כאן, בפייס, במייל או ביונת דואר מתי הכי נוח לכן. אני גרה במושב שממוקם חצי שעה מירושלים ו 45 דקות מתל אביב, יש תחבורה ציבורית עד בית שמש ומשם לכאן זה מונית של 10 דקות.

סיימתי לחפור ועכשיו זמן לקצת הנאה! אאוטפיטים!
אני אקדים ואומר שבתקופות שבהן אני לא מרוצה מהארון שלי אני מתרכזת באיפור מושקע ואכן האיפורים בפוסט הזה (לדעתי) הם מהמרהיבים שנראו כאן. יחזרו על עצמם מראות מאוד אוריינטליים, איפורים ערביים ואיתם מראות מעושנים וגראנג'ים שמביעים את געגועיי לחורף ואת הרצון למוטיב קשוח. השתמשתי באותם מוצרים שוב ושוב כדי ליצור את המראות האלו – פלטת הנייקד 2 שהגיעה אליי מארה"ב, ופלטת הפנים של מאק בגוון plum מהקולקציה של רבקה מוזס (שאותה גם סקרתי ועשיתי איתה טוטריאל בערוץ היוטיוב). אלו הפלטות המרכזית והשמאלית בתמונה, את הימנית של אילמסקה עדיין לא חנכתי.

הלוק הפשוט והנוח הזה נלבש ליום בעבודה בחנות הפרחים שלנו. החצאית היא של נעמה בצלאל והיא עברה שינוי קל על ידי אמא שלי. החצאית לחלוטין מחפשת בית חדש במכירה 🙂

שמלת אנסטסיה אדומה של דגניתא, אחת האהובות עליי, אני לא לובשת אותה הרבה אבל כשאני לובשת אותה – היא הצלחה מסחררת! ציוותתי אליה את עגילי העלים של נטע לבנה ועקבים נייטרלים.

מעוד יום בפרחים – המוטיב הוא נוח ואוורירי כי חם מאוד! החצאית מהוניגמן, גופיה פשוטה מרנואר, חגורה מנעצה בצלאל, נעליים מלפטיז, עגילים של פונצ'אוס ופרח מ HM. האיפור עם הפלטה ממאק.

והנה אנחנו מתחילים עם הנגיעות ממרוקו. האיפור כאן לחלוטין בהשראה ערבית, השרשרת מזכירה לי שרשראות ברבריות והעגילים ובכן זה פשוט המזל שלי אריה… כל הפריטים אינם ברי השגה כבר. את האיפור עשיתי עם הנייקד2.

התמונה הזאת מיועדת לכל מי שחושת שמשקפיים מסתירות את האיפור. אז ממש לא 🙂

זה אחד האאוטפיטים האהובים עלי, שבקושי הספקתי לצלם! רק בעיר ובאוטו, מרגיז. החצאית מגולף, החולצה מ H & O. צמיד כסוף של נטע לבנה ואיפור עם איילינר ערבי וצבעוניות מושכת 🙂

למרות הכל יש לי בהחלט הבלחות של מתיקות, יש לי חולשה לנקודות וצווארוני פיטר פן. הלבוש והחגורה בחסות נעמה בצלאל, נעליים מלפטיז והאיפור בחסות פלטת מאק.

שוב חבל שאין לי עוד תמונות כי זה היה לוק מוצלח! הגופיה מרנואר מהעונה הקודמת, החגורה, עגילים וצמידים מפוראבר21. את האיפור המעושן עשיתי בעזרת פלטת הנייקד2 המדהימה!

זה האאוטפיט הכי מיוחד כאן כי בעצם זה מה שלבשתי ליום הנישואין שלנו, עליו סיפרתי לכן בפוסט הקודם. השמלה היא ייבוא אישי מארה"ב – כלומר אמא קנתה לי – זאת שמלת Multiway של  Von Vonny. תחפשו בגוגל ותגיעו לאתר המדליק, יש להם אותה בכמה וריאציות וזאת שמלה שאפשר לקשור במיליון ואחת דרכים בערך והיא ללא ספק שמלה מיוחדת במינה ויפייפיה ואמא שלי לחלוטין קלעה עם הצבע שאין לי בארון בכלל! ענדתי את סט העגילים והשרשרת שאלכס קנה לי לכבוד המאורע, נעלתי את האספידרלס על פלטפורמה שלי, קלאץ' קלוע מברצלונה ושיחזרתי במדויק את האיפור ש"לבשתי" בחתונה שלנו 🙂

קצת ממה שאכלנו ושתינו…

עוד לוק מיום עבודה – גופיה מרנואר, חצאית מדזיגואל, איפור עם פלטת הנייקד2, עגילים חדשים של נטע לבנה וצמיד מ"דודי בדים".

את הלוק הבא לבשתי סתם לארוחת שבת. החולצה היא מגולף וחבל שלא צילמתי לכם את הדיטיילס שלה, ג'ינס מאסוס, חגורה מ H & O ומוקסינים של מרטינלי.

במקרה הזה אני חושבת שהאיפור והלבוש אולי לא הכי מתחברים. אבל זה מה שקורה כשיש פיצול אישיות… הצבעוניות והתכשיטים קשורים בראש שלי ישירות למרוקו, אבל האיפור מושפע מטרנדים לוהטים לחורף הקרוב. איפור מעושן אוורירי שיורד מאוד "נמוך", שפתון כהה שמונח בצורת "אומברה" ונותן מראה מוכתם ופצוע. כל הפריטים ישנים למידי, הצמידים הצבעוניים מ"סטייל ריבר" וטבעת הינשופים מהחנות "מון" שנמצאת ברח' הלל בירושלים ליד חיים הספר.

לשם הדידקטיות – תראו כמה דרך ההנחה משנה. כאן השפתון מונח ישירות על השפתיים מעליו הנחתי גלוס כהה.

החולצה והחצאית מקולקציית הקיץ של גולף, הקלאץ' מקסטרו והעקבים החדשים הם של פלייפוט! נכון שקשה להאמין? מושלמים!

השמלה המקסימה הזאת הגיעה מהבוטיק הנודד של אנה לוקוצקי. הפעם הבוטיק התארח בשריגים שזה מושב שקרוב אליי מאוד, קניתי שם 2 שמלות, חצאית ונעליים. השמלה הזאת אוחזת בגזרה שמושלמת עבורי, גזרת A קלאסית ואהבתי שאת מתיקות הנקודות שברו עם התחרה במחשוף שנותנת לה feel קצת של קומבניזון והופכת אותה לסופר סקסית. היא של מעצבת שקוראים לה יאנה, וקצת התאכזבתי שאחרי הלבישה הראשונה הבד באחד התפרים פשוט נקרע. העגילים של נטע לבנה והנעליים שוב, פלייפוט. האיפור נעשה עם פלטת מאק. זה היה הלבוש שלי לעבודה בערב החג.

  ערב ראש השנה לבשתי את השמלה מלמעלה אבל היא קשורה אחרת לגמרי כך שהיא מכסה הרבה יותר מקדימה והגב מכוסה לחלוטין (לצערי התמונות של הגב יצאו מטושטשות אז אין :/ ) האיפור הוא על בסיס האיפור מלמעלה, פשוט שידרגתי אותו לאיפור יותר מתאים לערב, את השיער לקחתי לצד אחד והפעם נעלתי איתה עקבים גבוהים וענדתי עגילי "בלינג בלינג" של ממש!

החג היה ארוך מאוד ככה שהיו לי הרבה הזדמנויות ללבוש מאה ואחד אאוטפיטים שונים. החצאית והנעליים הגיעו מהבוטיק של אנה – החצאית של טליה הנהדרת, הנעליים של קושקה. החולצה מגולף, החגורה מנעמה בצלאל והעגילים שוב של נטע לבנה. האיפור נקי למדי כי קצת נמאס לי להתאפר בשלב הזה…

אני מודה שזה אחד האהובים עליי. השמלה הזאת ישנה מאוד ואני מאוהבת בה קשות ולא מוכנה להיפרד ממנה לעולם! השרשרת מדודי בדים, הקלאץ' מ H & 0, עקבים חדשים של פלייפוט ואיפור ערבי במיוחד…

עוד שמלה של יאנה שהגיעה מהבוטיק. זאת שמלה סקסית בטירוף ואני מאוד אוהבת את הגזרה שלה! פחות אהבתי את הבד הסינתטי מאוד והעבה מידי, זאת לא שמלה ללבוש בקיץ. זה לוק שאני אשחזר רק בשביל לצלם יותר טוב בהזדמנות.

 אחרון חביב – שמלה מלפטיז, חגורה, עגילים וחלק מהצמידים מפוראבר21, הצמיד העבה הוא של נטע לבנה והאיפור שוב נקי, עם איילינר דומיננטי במיוחד!

לקראת סיום יש לי טיזר קטן, ב ערוץ היוטוב שלי הולך לעלות השבוע טוטוריאל פינאפ של המראה שכאן למטה, אז אני ממש ממליצה להירשם ולעקוב!

זהו להיום! אני מקווה שנהנתן מהפוסט!
אני אשמח מאוד לשמוע מה אתן חושבות, מה הייתן רוצות לקרוא ולראות כאן, מה הייתן רוצות לראות בערוץ וכו'.
נשיקות עד לפעם הבאה ושתהיה לכולן שנה נהדרת!

נ.ב
החלטתי שעמוד הפייסבוק של הבלוג הוא שונה מהבלוג, ויש בו המון נשים מקסימות שמגיבות, מלייקקות ועוקבות אחרי ולכן אני רוצה לצ'פר אותן. כשיהיו 1000 לייקים בעמוד אני הולכת להגריל בין הבנות שבעמוד קופסאת הפתעות שתכיל מהכל – איפור, אקססוריז, טיפוח ואולי פריט לבוש שייבחרו על ידי. אז אני מזמינה אתכן להצטרף!

נ.ב.ב
אם אתן אוהבות אופנה, איפור, כלבים, פרחים ואוכל, אתן מוזמנות לעקוב אחרי באינסטגרם. הכינוי שלי הוא zorikitmisssunshine. והנה טעימה קטנה…

(function(d){
var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
}(document));

11 Comments

  • marjorie morningstar

    קודם כל, איפור האומברה ממש יפהפה. אם היית יכולה להעלות הדרכה מצולמת שלו, זה היה נהדר. החיבור עם התכשיטים האוריינטליים מאוד מוצלח והניגודיות שבו לא צורמת, אלא מקנה לכל המראה אווירה אקלקטית שכזאת.

    שנית, הלוק שהעלית לכאן עם הסקיני מאוד מוצלח ואני יכולה להבין את החשק למכנסיים וללוקים יותר קשוחים ומחוספסים. זה בדיוק מה שקרה לי בסתיו שעבר. מניסיון – אל תזרקי/תמכרי את כל השמלות והאאוטפיטים הרומנטיים. יכול להיות שבפסח ינצו הגעגועים אליהם.

    על מאבקי היח"צ אין לי מה לומר. אני פשוט נהנית לקרוא אותך ועוד כמה אחרות, וסולדת מאוד מאייטמים יח"צניים שמזלזלים במנת המשכל שלי.

    • zohar

      אני מאוד אשתדל להעלות הדרכה שלו!
      אני לא מתכוונת להיפטר מכל הרך והרומנטי, אבל מהרבה… זה לא עניין כבר של עונה אלא של שינוי בטעם…

  • אנונימי

    האיפור אכן מרהיב, אין מה לומר..
    ובהקשר הזה רציתי לשאול משהו – באיזה קונסילר את משתמשת?.. אני בדיוק בצבע שלך ואני לא מוצאת קונסילר שגם יטשטש את הכהיות, וגם ישתלב עם צבע העור (ולא יהיה כתום כמו כל הקונסילרים!). בגלל שטרם מצאתי כזה אני נמנעת מאיפור כמו שהעלת… עם תיחום תחתון שחור, שזה כ"כ יפה בעיניי..

    תודה!

    • zohar

      היי, אני משתמשת בקונסילר המאיר של פופה. אני גם משתמשת בו בסרטונים. אבל האמת שקונסילר טוב לכהויות סגולות אמור להיות כתום. הכתמתמות היא מה שמבטלת את הגוון הסגול ואם מטשטשים היטב זה משתלב עם העור. אבל – הסתייגות אחת היא שאני מאוד צהובה בגוון העור מטבעי ושאין לי כהויות אמיתיות…

    • אנונימי

      גם אני צבהבה וכהה גם יחד…:)
      מה שכן, לי כן יש כהויות, לא רציניות, אבל עדיין משהו שפוגם באיפור לדעתי.

      ומשום מה הכתום לא עובד עליי..
      אבל אני אנסה את של פופה.., תודה!:)

  • אנונימי

    וואו!!! את מושלמת!!! וזה נראה שרזית המון המון. בקשר למכירה הייתי מציעה לך אולי לפתוח את ההצעה לעוד בנות, שעוד בנות יביאו בגדים/נעליים/אקססוריז ואז המכירה תהיה גדולה יותר ומגוונת יותר.. אבל זאת סתם הצעה 🙂 השמלות מהבוטיק של אנה מדהימות עלייך!!! כמה הן עלו?

    • zohar

      היי תודה! אני לא חושבת שאצרף את המכירה למכירה של עוד בנות. והן עלו לי דיי יקר, 300 כל אחת… לגבי המשקל – אני במשקל הכי גבוה שלי EVER 🙂

  • אנונימי

    אני לא מאמינה!!! מכירה שלמה של מתיקות, וינטאג', שמלמלות ופעמונים?! אני כל כך רוצה לבוא, אבל אין סיכוי שאוכל עד אמצע אוקטובר בערך.
    מותר לבקש קצת ספוילרים לגבי הפריטים שיהיו במכירה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *