כללי

It's wedding time!!!

עונת החתונות והאירועים בפתח וזה אומר דבר אחד: צריך שמלות! מלא שמלות!

אני חושבת שהתחלתי ללבוש שמלות כשהייתי בת 19. עברתי לגור אצל בת דודה שלי בתל אביב, אחת הנשים היפות והמדהימות שפגשתי אי פעם, הערצתי אותה כל כך בתור נערה. היא הייתה (ועודנה) אינטלגנטית וחריפה בטירוף, יפייפיה, עור שחום ושיער שחור כמו פחם, גוף מקומר ונשי ולא שדוף, והיה לה גם 10 קילו של סקס אפיל שהיא הלבישה ממש טוב בשמלות שהחמיאו לה כל כך. היא לימדה אותי ששמלות מחמיאות לכולן והטריק הוא למצוא את הגזרות שנכונות לי. אפשר להגיד שמיכל נטעה בי את האהבה לשמלות שהלכה והפכה לאובססיה ובמשך המון שנים לבשתי בעיקר שמלות. מה שלמדתי בעצמי כבר זה ששמלות מאוד קל ללבוש ולהראות בהן טוב גם כשחוש הסטיילינג לא בשיאו עדיין. שמלה טובה ועקבים יכולים להספיק וזה הרבה יותר קל מללמוד להתאים בין פריטים נפרדים. היום קורה לי תהליך הפוך ואני מעדיפה ללבוש חלקים נפרדים ועם זאת, לחתונה אני כמעט תמיד אלבש שמלה!
בחנויות של שמנמנות בארץ לקח הרבה מאוד זמן עד שהתחילו להבין כמה זה מחמיא לנו ולהביא שמלה, אבל בפיפה קניתי שמלות כבר לפני 3 שנים ולכן הכי מתבקש לפני הקיץ ולכבוד הקולקציות החדשות שלהם – שעיקרן שמלות – שאצלם פוסט כזה איתם.

טוב אז המתוקה הזאת היא שמלה שבעייני יכולה להתאים לאירועי יום וגם לאירועי ערב, תלוי עם מה משלבים אותה. היא צעירה ומגניבה בגלל הכתפיות הדקות ובגלל סיומת ה high-low. אני בחרתי בסנדלי עקב ושרשרת פרחונית שהשתלבו מושלם עם הגוונים שלה.

שמלות מקסי (מסוג כזה, כלומר מבדים מסויימים כמו תחרה וכד' ולא כל שמלת מקסי) ככלל הן שמלות ערב ופחות מתאימות לאירועי יום. השמלה הזאת היא בגזרת "אמפייר" או "פרינסס" והיא לחלוטין מתאימה לנסיכות, או יותר נכון למלכות! שילבתי אותה עם שרשרת קולר בשביל לתת לה עוד טיפה סקסיות ונשארתי באותם סנדלים מושלמים. היא שמלה שתתאים במבנה שלה להמון נשים, עם מבני גוף שונים זה מזה, וכאן השיחוק.

השמלה השחורה הזאת היא ההיילייט שלי. היא מכשפתית, סקסית ומושלמת. הרבה תכשיטים כסופים ונעלי עקב שפיציות ודקיקות השלימו את מראה המכשפה בצורה מושלמת (כן, גם השיער הכחול עזר).

מי שמכיר אותי יודע שאני לא מרבה ללבוש שחורים, בוודאי שלא לחתונות ואירועים משמחים, אבל בזמן האחרון חזרתי אליו אל השחור שלי. לא ממקום של שחור מרזה, אלא ממקום ששחור זה סקסי, ששחור זה צבע עמוק, של לילה ושל מכשפות! רציתי להראות לכן כאן שהרבה פעמים כשאני לובשת שחור אני אשלב נעליים וקלאץ' זהובים בשביל טיפה "להבהיר" אותו ולתת לו גלאם, גם כסף יעבוד באותה צורה כמובן.

ואחרי שסיימנו עם שמלות נשף שמתאימות לחתונות או לאוסקר, אפשר לעבור למשהו קליל יותר.
השמלה הנהדרת הזאת יושבת מושלם על בערך כל אישה שראיתי שמדדה אותה. מפתח החזה הוא "סוויטהארט" שמחמיא באמת לכולן, יש שרוול קטנטן שמצר כתפיים רחבות כמו שלי, מותן מודגשת וחצאית פעמון. מושלמת אמיתית.

אה וכן, היא מסתובבת (כל ילדה בת 4 יודעת שזה הפרמטר הכי חשוב בקניית שמלה)!!!!!!!

לא אי אפשר לדבר על שמלות בלי לדבר על פינאפ!
פינאפ יכול להתאים גם ליום וגם לערב, הסוד הוא בבחירת גזרה, באבזור וכמובן בשיער ואיפור. שמלות צמודות מבדי סטן בשילוב עם עקבים גבוהים ואיפור ושיער מוקפדים מאוד יתאימו לאירועי ערב ושמלות מתנפנפות עם פרינטים משמחים יתאימו יותר לאירועי יום ואפילו לעבודה.

לזוהר יש חולשה לדובדבנים.
ידוע.
יש לי עגילי דובדבנים, שרשרת, צעיף, נעליים, שמלה. איך שראיתי את השמלה הזאת ידעתי שזה סיפור אהבה.
וכמובן ששמלת דובדבנים מחייבת נעלי דובדבנים!

השמלה הזו בעצם זהה לשמלת הדובדבנים אבל הפרינט שונה וזה משנה הכל! בעייני זאת שמלה שאפשר לחלוטין ללבוש לחתונה. אני מאוד אוהבת בה שהיא שמלת רטרו אבל היא לא מתוקה מאוד. יש בה משהו כהה ואפל יותר וזה נהדר.

אי אפשר לדבר על פינאפ בלי נקודות ובלי קשירה! השמלה הזאת היא שמלת פינאפ מושלמת, מתאימה לאירועי יום נטו בעייני. הצבעוניות, השמחה והאור מתאימים יותר לאירועי יום או לאירועים קלילים כמו ברית/בת מצווה.

ואם כבר נקודות,
צהוב ומנוקד זאת עוד חולשה שלי. על השמלה הזאת כתוב "קרין גורן" אם אתן שואלות אותי!
  

 זהו להיום, מקווה שאהבתן את הפוסט ושנתתי לכן כמה רעיונות וכיוון לגבי שמלות בכלליות, שמלות לאירועים וכו'.
אני יודעת שקצת הזנחתי את הבלוג, עברו עלי חודשים עמוסים מאוד מאוד בעבודה.
אבל אני מבטיחה לחזור לשגרה של פוסט כל שבועיים במינימום, יש לפנינו שיתופי פעולה מדהימים וחדשים שלא ראיתן עדיין. וכמובן שאני מזמינה אתכן להישאר מעודכנות בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלי!

אוהבת המון,
נשיקות
זוהר

20 Comments

  • Rita Eliovich

    מהמם!!! עושה חשק להיכנס לשמלה לצאת לרקוד.
    כמו תמיד פוסט מלא השראה וסטיילינג לקראת עונת האירועים שבפתח. תודה אהובה!!!

  • Unknown

    שלמות! וגם אני חולת דובדבנים! חייבת להודות שגרמת לשמלה השחורה שבהתחלה פחות חיבבתי להיראות פאקינג סקסית עם כל האבזור תכשיטי הכסף הטרייבלי הזה.

  • אנונימי

    זוהר, את מדהימה ומושלמת אבל בתור מי שעוקבת אחרי הבלוג שלך כבר שנים!! אני חייבת להיות קצת חוצפנית ולשאול- יש לך חוזה איתם? הם משלמים לך ומשלמים טוב על כל הפרגונים האלה?
    כי למען האמת, אני לא ידעתי מיהם עד שאת לא התחלת לפרסם אותם פה בבלוג וכך גם חברות אחרות שלי… רק בזכותך אנחנו מכירות את המותג.
    אני מקווה שאת מקבלת תשלום ראוי על כל הפוסטים האלה שאת מעלה לפיפה כי אני כמעט ולא רואה שאת מפרסמת בצורה כזו אף חברה אחרת.

    • zohar

      תודה על התגובה והמחמאות,ושמחה שבזכותי נחשפתן למותג, את ענייני הכספיים אני משאירה לי 😉
      תודה על הדאגה והכנות!

    • קאליסי

      אני מסכימה שמגיע לך ולכל בלוגרית שעושה עבודה טובה וממוקדת, מה שנקרא stand alone item, תגמול. וזה מקרה קלאסי בשביל זה.

  • אנונימי

    זו בדיוק היתה המחשבה שעברה לי בראש. ��
    האם יש לך חוזה או איזה הסדר כספי? כי העבודה שאת עודה היא מעל ומעבר לפרסום במותג.
    לדעתי את מזוהה עם המותג ובעקבות כך רבות הגיעו לפיפה.
    אני יכולה להעיד על עצמי ועל בנות המשפחה שלי שהגענו לפיפה בעקבות הפרסומים שלך והפוסטים שלך על הג׳ינסים.

    • אנונימי

      ברור שיש לה.. איזו נאיביות.
      אלו פוסטים פירסומיים.
      לא משנה כמה כותבת הבלוג תגיד שהיא מתחברת למותג (וסביר להניח שזה גם נכון), זו פרסומת. ובצידה יש תגמול (נאה או פחות).

    • zohar

      כנראה שהנאיביות במקום. אין לי כרגע חוזה או הסדר כספי עם פיפה, הפוסטים האלו הם לא פירסומיים ואני לא מקבלת שכר עליהם.

  • אורנה

    יופי של שמלות, ואת מצטלמת נהדר!
    לא הבנתי למה בכלל עולה העניין של התגמול. זהו דבר שבין הבלוגר/ית לבין החברה שעליה היא או הוא כותבים. כקוראים, אנחנו מקבלים את האינפורמציה ואמורים לשפוט אותה בעינינו אנו, עפ"י הטעם, ההעדפות שלנו וכיו"ב.
    גם אני נחשפתי לפיפה בזכות הפוסטים שלך, ושמחה על כך מאוד. מתכננת להגיע לשם מתישהו 🙂
    שמחה לשמוע על הפוסטים הבאים, אני מאוד אוהבת לקרוא אותך, תודה!

  • אנונימי

    ברור שזה שת"פ היא הרי מצטלמת בפיפה ומדגמנת להם. זה לא משהו מוסתר. אני בכל אופן מודה על כך שבזכות זוהר הכרתי את פיפה. יש לי משם שמלות שהרבה החמיאו לי עליהן ואני מרגישה כיף לקנות שם בניגוד לחנויות אחרות בהן החוויה שלי פחות נעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *