ביוטי ואופנה,  דימוי גוף חיובי,  לייפסטייל,  סושיאל

Cosmic Witch Collection

כשהתיישבתי לכתוב היום את הסיפור על הקולקציה החדשה והראשונה שלי אי פעם, הבנתי שהפוסט הזה הוא למעשה סיפור לידה, נשבעת. פשוט הילד השלישי שלי הוא לא אנושי, אלא קולקציית טיפוח מפנקת לבית ולנו – למכשפות שמתות על עצמן. אז בואו נתחיל מההתחלה:

מתי החלטתי שאני רוצה להוציא משהו משלי – או מתי החלטתי להיכנס להריון

הרעיון של מוצר כלשהו שמדבר אותי יושב לי בראש כבר המון שנים- כמו לכל יוצרת תוכן. לאורך 12 השנים שאני יוצרת תוכן שאלו אותי אינסוף פעמים למה אני לא פותחת מותג משלי ותמיד עניתי שאני לא חושבת שיש רווח אמיתי ושוק לאופנה במידות גדולות בישראל ואני לא מכניסה את עצמי לקלחת הזו (ואני עדיין חושבת ככה). אבל המחשבה של מוצרים כלשהם עם המיתוג והשם שלי שמדברים אותי תמיד הייתה שם, השאלה העיקרית הייתה איזה מוצרים בדיוק ומה תהיה שיטת העבודה בדיוק. ידעתי בעיקר מה אני לא רוצה. אני לא רוצה לייצר מוצרים שכולם מייצרים, לא רוצה עוד שפתון נוזלי או שימר, אני לא רוצה לעשות לייבלינג(לקחת מוצר קיים ולשים עליו את המיתוג שלי) ואני לא רוצה להתעסק בייצור בעצמי ולקחת על עצמי את ההוצאות ואת השילוח כי אין לי פנאי לזה וידעתי שזה חייב להיות מזוהה איתי, ברמות הכי גבוהות וחייב לדבר את העולמות שלי – דימוי גוף חיובי, אהבה עצמית, תעופה עצמית וכישוף.

מתי זה הבשיל לכדי מציאות –  או מתי נקלטתי 

לפני כחודש קיבלתי הודעה מעוקבת שלי שהפרופיל שלה היה פרופיל עסקי שנקרא ״מיידלע״. היא הציעה לפנק אותי עם מוצרים מהאתר שלה סתם מאהבה, לא ביקשה פרסום או כלום בתמורה- אלא נטו ראתה שקשה לי ורצתה לפנק. אז נכנסתי לאתר וראיתי סבונים קשים, פצצות אמבט, דיפיוזרים ומוצרי ריח משגעים. הכל היה אסתטי ונראה מיוחד וידעתי שזה עסק קטן ואמרתי לה ״יאללה, שלחי. מגיע לי פינוק.״ 
החבילה הגיעה אחרי כמה ימים ואני התעלפתי. ברגע שפתחתי אותה היו ריחות מדהימים בחדר, הסבונים היו יפיפיים, מיוחדים מאוד, העלתי מיד סטוריז למרות שלא ביקשו ממני כי כל כך התרשמתי. נכנסתי לאתר וקראתי על מיידלע. הזמנתי מהילה מיד מתנת סוף שנה לגננת של עוז ועוד פצצות אמבט(השריטה הפרטית שלי) והשארתי את החבילה בחנות, פשוט כי שכחתי. ככל שהימים עברו הריח לא נעלם ואני המשכתי להתעלף – וזה ממש לא מובן לעלף אותי כי אני מאוד מאוד בעייתית עם ריחות, רובם יעשו לי בחילה או מיגרנה, אבל פה היה ריח פשוט – סבוני, נקי, נעים. 
בשלב הזה הרמתי טלפון להילה ואמרתי לה: ״שומעת? מה דעתך על לעשות קולקציה איתי?״ והמשוגעת בצד השני של השפורפרת זרמה איתי!!!!

תהליך המיתוג והייצור – או – הריון של שבועייםֿ

הילה ואני שתינו נשות עסקים, מנהלות בעצמנו עסקים מצליחים והיה ברור לנו שאנחנו חייבות שזה יצא לפועל כמה שיותר מהר כדי שנספיק להשיק לפני ראש השנה. הדבר הזה התרחש תוך כדי שאני בשיפוצים בחנות, מקימה חנות נוספת, מתחילה לספק סחורות של ההדסטארט ויוצאת לנופש. 
למזלי הילה היא הפרטנרית הכי טובה בעולם. היא הבינה בידיוק מה אני רוצה, נתנה לי יד חופשית בעיצוב ובתוכן, בבחירת השם ושלחה לי דוגמיות ריח ודוגמיות של המוצרים ועשינו פינג פונג מטורף בזכות השליחים ותוך שבועיים – הייתה לי ביד קופסא מושלמת. 
ידעתי שהדבר הראשון שאני מוציאה – לא משנה מה הוא – חייב להיות מעולמות הכישוף ועם מיתוג שמדבר את זה ואת התוכן שלי. המוצרים של מיידלע הגיעו אלי עם כל מיני משפטים ומילים ורציתי שבחבילה שלי אלו יהיו המילים שלי. בחרתי בניצן קריבין שהיא גרפיקאית מטורפת וגם מכירה אותי ומתחברת לתוכן שלי שתעשה לי את העיצוב הגרפי כולו.

הלידה(!!!!!!!!!!!!!!)

המארז  עלה לאתר ביום חמישי וכבר מכרנו עשרות ממנו!
לקח לי זמן להעלות את הפוסט כי החיים.. אבל זה קורה!! יש מארז שלי עם המיתוג והשם שלי שהולך להגיע לבתים של אנשים!!!מבחינת הרכב המוצרים בחרתי במוצרים שהם הכי שימושיים עבורי והם הכי פינוק מבחינתי:
אני מתה על אמבטיות ולכן פצצות אמבט היו מאסט(אבל יש גיגית לרגליים באתר למי שאין לה אמבטיה!) ואני אוהבת להדליק נר בקצה האמבטיה ולעמעם אורות.
מפיץ ריח זה מאסט מבחינתי בחדר השירותים, וסבונים קשים זאת אהבה של שנים, גם במקלחת עצמה וגם כמבשם בדים שאני שמה במגירות ובארונות. יותר אפקטיבי מכל מרכך כביסה.
הריחות הם בחירה שלי מתוך ריחות קיימים (במארז הבא – כן כן – אני כבר מעורבת בתהליך הרקיחה) והם הריחות האהובים עלי – פצצות באמבט בריח של פירות קיץ, הסבונים בריח לוטוס ורוד, מפיץ הריח בניחוח יסמין והנר בריח טאלק.

המארז והמוצרים מלווים בציטוטים מתוך התוכן שלי בשנים האחרונות שקוראים לכן לאהוב את עצמכן, להרגיש נוח בעור שלכן ולא לפחד להיות מי שאתן. המארז הזה מבחינתי הוא מתנה ממני אליכן, כמובן שאני מרוויחה כאן כסף אבל המחשבה שעברה לי בראש לאורך כל התהליך הייתה שמי שפותחת את הקופסא תגיד ״וואו!״ ושבין אם היא קנתה אותו לעצמה או קיבלה אותו במתנה – הציטוטים יגרמו לה לחייך, הגלויה תעבור אל המראה בחדר השינה ובכל שימוש היא תרגיש שמגיע לה להתפנק ומגיע לה לאהוב את עצמה!

מחיר ההשקה של המארז הוא 250₪ והוא כולל שילוח עד לבית(עוד משהו שממש חשוב לי, נוחות)
הוא מתאים בעייני לכולן ולכולם! נערות ונשים בכל גיל וגם לגברים שלא מפחדים מציטוטים בלשון נקבה. הוא מתאים כמתנה לאמא לראש השנה, למתנה לחברה וכמובן שכפינוק עצמי!
הקולקציה מוגבלת – לא כי אני רעה, אלא כי מיידלע זה מפעל קטן והכל עבודת יד – אז אין כמויות. אז זה לגמרי כל הקודמת זוכה. בהמשך יצאו עוד קולקציות – שונות מזו הנוכחית. 

חשוב לי שתדעו שיש פה כוח נשי ואחוות מכשפות אמיתית. אני כל הזמן אומרת לכן כמה חשוב לדעת איפה אתן שמות את הכסף שלכן ולחשוב את מי אתן מפרנסות ובמי אתן תומכות – אז על עצמי אני לא צריכה לספר לכן, אבל מיידלע זה עסק ומפעל בבעלות אישה – הילה, שמעסיקה 15 נשים נוספות. כל הייצור הוא עבודת יד, המוצרים לא נוסו על בע״ח, לא מכילים מוצרים מן החי וגם ללא sls ופראבנים והמפעל אקולוגי. אין יותר נכון מזה מבחינתי ואני גאה בעצמי בטירוף על החיבור הזה, על הקולקציה הזאת ומקווה ממש שאתן מתחברות ומתלהבות כמוני!!!
הראשונה שקיבלה את המארז הזה חוץ ממני זאת אמא שלי הביקורתית שהתעלפה לגמרי, אז נראה לי שהצלחתי!!!

לכל שאלה – כתבו לי כאן או בכל פלטפורמה אחרת, אשמח לסייע!

xoxo

זוריק

 

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *