כללי

עדכון בגדי הריון – פיסטוק בן 24 שבועות!

כן כן, אני לאט לאט תופחת!
ובניגוד לכל ההבטחות – זה לא השתפר. נכון להיום אני בשבוע 24 (+4 ימים) ועדיין אני סובלת מבחילות נוראיות וכל מיני מיחושים, ניסים ונפלאות נוספים. נוסף על כל זה אני בשבועיים האחרונים סוחבת שפעת בלתי נגמרת וכשאי אפשר לקחת תרופות, זה סיוט לא נורמלי. אבל את שאר התובנות שלי אני אשמור ליום אחר.

נתחיל מחיובי (בערך…) – בגדים בהריון!

טוב,, זה לא פשוט בכלל להתלבש בהריון. הפרופורציות שלי  מושתתות על בטן שטוחה ומותניים צרות כן שרוב הבגדים שלי טרום ההריון היו כאלו שמותאמים למבנה כזה. מעבר לזה המלתחה שלי היא מאוד "בול". הבגדים מאוד מדויקים עלי, בין היתר כי אמא שלי היא תופרת שמתאימה לי הכל. מה שקרה זה שהמותניים התרחבו והבטן כבר לא שטוחה בכלל, אז בערך בחודש חמישי, לא יכולתי ללבוש כבר את רוב הבגדים הישנים שלי. ובואו לא נתחיל לדבר על החזה שלי, עליתי מקאפ E ל FF ומהיקף 75 ל 80. אז איפה קונים בגדי הריון?
ובכן, מהרוב המוחלט התייאשתי מהר מאוד.
נתחיל מזה שרוב בגדים להריון מעוצבים ללוק מאוד מתוק, עם הדפסים חמודים ופפיונים שגורמים לך להראות כמו מתנה. הם לרוב צנועים מידי, בגזרת אמפייר, בלי מחשוף ועם שרוולים ובקיצור – הם כל מה שאני לא. הם מייצגים תפיסה שברגע שאת אמא את צריכה להיות נופת צופים, צנועה, לא מינית, לא סקסית. ומה אני אגיד לכם, אני מרחמת על כל אישה שברגע שנולדת האמהות שלה, מתים המיניות והסקס אפיל שלה. אותו הסיפור אגב עם חזיות הנקה, מעוצבות לסבתות. מה קרה לפרקטי ויפה בו זמנית? מת? אני לא מתוקה, לא צנועה, לא מתנה. מה לעשות, זה לא אני.

 "רמי לי" מציעים בגדי הריון נוראיים בעייני. נתחיל מזה שלרוב מידה 44 שלהם קטנה עלי(!) כשביותר מהחצי מהחנות אין מידה 46 והעיצובים פשוט אסון. מיושנים, ממוחזרים, מתוקים עד כדי בחילה ובעיקר – הכל מבדים סינתטיים להחריד, שזה הדבר האחרון שבא ללבוש כשאת בהריון וחם לך כל כך. הפרופורציות של הבגדים כל כך מוזרות… קטנים עלי באגן, גדולים על הבטן ובכתפיים. לא ברור לי מי מעצב את הבגדים ומי קונה שם. במחלקת ההריון של HM עברתי כבר בברצלונה. הכל מאוד בייסיקי ומשעמם, קניתי שם זוג ג'ינס אחד בצבע כחול ככה ושמלת אמפייר . מכנסי ההריון שלהם מעוצבים כמו מכנסיים בגזרה נמוכה שהוסיפו להם חגורת בד לבטן. זה יוצר מצב שהמכנסיים מותאמים למי שמתאימה לה גזרה נמוכה מראש שזה לא נשים עם תחת בולט ואגן רחב כמוני. ולכן הכיסים בישבן יושבים נמוך להחריד ולא מחמיא בכלל ולכן לקחתי רק אחד בצבע כהה. לגבי השמלה, בתכלס, השמלות מהליין הרגיל שלהם היו הרבה יותר מוצלחות עלי ומידה L התאימה לי. מצאתי בגדים הריון מהממים באסוס וארחיב על זה בפוסט נפרד שלם בהמשך וראיתי בגדי הריון מהממים ב"אמבריא" שעדיין לא יצא לי להתנסות בהם.
אז מה בינתיים ואיפה אפשר לקנות בגדים פיזית?
הרבה נשים ממליצות לחפש בחנויות רגילות בגדים ופשוט לעלות במידה. זה טיפ מעולה, למי שמתחילה הריון במידה 38 גג. למי שכמוני לבשה לפני ההריון 42-44 במצב הריוני אין איפה למצוא בגדים ברוב החנויות הישראליות. קניתי בברצלונה אגב מספר פריטים בכמה חנויות רגילות במידה 40-42 שמתאימים לי גם עכשיו בחודש 6. אבל בארץ? אין סיכוי.  מי שבאו לעזרתי היו כמובן פיפה(ובבקשה! דיי לשאול שאלות קיטבג על פיפה. בקיצור: פיפה זו חנות אונליין לאופנה סקנדינבית במידות גדולות, יש גם חנות פיזית ברעננה ולא, לא משלמים לי ואני לא חתומה על חוזה איתם, אני פשוט לקוחה מרוצה, ממש מרוצה!!!). בגלל שטווח המידות הוא עד 56 אני עדיין יכולה לקנות בגדים משם ובחלקם אפילו לא עליתי מידה. אז הגעתי ליום צילומים שתוכלו לראות מה מצאתי.

טוב הקומבינזון הזה הפך למין מסורת, עד סוף ההריון אני אצטלם איתו כדי שתראו איך הדברים משתנים 🙂

את הגופיה המהממת הזאת יש לי בלבן והמכנסיים מתאימים לי כבר מלפני ההריון, יש להם גומי למעלה. לפני ההריון הם עברו הצרה ועכשיו הם מתאימים לי בלי ההצרה 🙂

החולצה המקסימה הזאת מהקולקציה החדשה, יש אותה גם בגוון חום שפחות עבד עלי.

לפעמים גם אני משתטה על הסט… אביטל שיגע אותי עם "תהיי חמודה".

מכנסי הג'ינס המשגעים האלו זהים לחלוטין לשחורים לזוג מלמעלה רק שאת אלו הבאתי מהבית ואמא שלי הספיקה להצר אותם בקרסוליים כך שהם סקיני כמו שאני אוהבת. גם הם עם גומי. החולצה המקסימה הזאת מגיעה גם בורוד, ואני לא מבינה איך לא לקחתי אחת איתי לבית!

רואות? גומי! וזאת הוכחה לזה שאפשר לעשות מכנסים שיתאימו להריון בלי חגורת הבד הכעורה ובגזרה שיתאימו למי שיש לה תחת!

השמלה הזאת היא אחד הדברים היותר מושלמים שיש על הפלנטה. היא תתאים לתחילת הריון כדי לטשטש, לשלב שאני נמצאת בו, לחודש תשיעי והיא מעולה למי שמניקה! האבזור המעלף הוא תוצרת אלדו, תודה לחברתי ריטה 🙂

אותה שמלה בהדפס פסים, משהו אחר לגמרי. כמובן שהיא חזרה איתי הביתה אחרי ששלי גרוס, אלילת האופנה שלי הסכימה איתי שאין לי מספיק פריטים מפוספסים בארון!

פיפה באו לעזרתי לא רק בגזרת הבגדים, אלא גם בגזרת הנעליים. אני עדיין נועלת עקבים בלי בעיה, אבל אם לפני ההריון נעלתי עקבים בכל הזדמנות, כרגע אני נועלת עקבים כשיש לי עצבים לזה ולכן, אני צריכה אלטרנטיבה. עכשיו, אני בחורה שלא היה לה זוג אחד של נעליים שטוחות וזה מכיוון שאני מתעבת את השטוחות בחנויות. בגלל שזה שטוח עושים אותן עם סוליית עץ נוראית ואימום מזעזע והן לא מתאימות לבעלות רגליים רחבות כמוני ולא נוחות בעליל. פיפה התחילו ממש לא מזמן לייבא נעלי נוחות של Soft weaves ועכשיו גם התחילו למכור את הנעליים המהממות של מירית ארדטי. מה מיוחד בהן? אלו נעלים למידה 40 ומעלה והן נוחות בצורה מפחידה. הנעליים של סופטוויבס הן אורתופדיות וזה בערך כמו ללכת על ענן! הנעליים של מירית מעוצבות מקסים ורואים שהיא חושבת היטב איך להחמיא לרגליים רחבות. אם אתן זוכרות, קניתי מגפיים מהממים ממנה בחורף ששירתו אותי נאמנה ועדיין נראים מדהים.

התמונות האלו מהשבת שבה נחתתי אצל מיכל בדמעות "אין לי מה לנעול!!!!!!!!!!" ויצאתי ממש מחוייכת כפי שאתן רואות 🙂

דגם של מירית שממש אהבתי והתבאסתי שלא נשארו במידה שלי :

שני הדגמים שחזרו איתי הביתה:

באותו יום צילומים אגב, אני ומיכל עשינו אמבוש למירית ולריטה ועשינו להן מייקאובר שמזמן חלמנו לעשות להן. מירית וריטה שתיהן בחורות גבוהות (1.86-1.75) שמתקשות במציאת בגדים נורמליים, אז הלכנו על זה! זה טיזר מהמייקאובר של מירית:

את שאר הלוקים שעשינו על מירית ואת המייקאובר של ריטה תמצאו כאן ממש בבלוג המהמם והמומלץ של מיכל בסלונה. אגב, בקרוב מאוד אנחנו מתכוונות לפתוח ימי מייקאובר בפיפה לכל המעוניינות. המייקאובר יכלול הכל – בגדים, אבזור, שיער, איפור וצילומים מקצועיים בסטודיו של פיפה. לכל משתתפת תינתן גם האופציה לרכוש את הבגדים של פיפה בהנחה באותו יום והיא תוכל גם לרכוש את האבזור מהמעצבות 🙂 בקיצור – תישארו מעודכנות, המקומות יהיו מוגבלים!

מבטיחה עתיד עמוס פוסטים!
מה בתכנייה? בגדי הריון מאסוס, פוסט על קולקציית החורף הקרובה של גולף, פוסט על לאוקסיטן, מאק ועוד מלאאאא טיפוח ואיפור!

שבת שלום ונשיקות,
זוהר

(function(d){
var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
}(document));

9 Comments

  • אנונימי

    טוב באמת שאין כמו אסוס.
    ממש כמוך, חוץ מזוג מכנסיים מ- H&M אין לי שום בגד הריון שקניתי בארץ.
    עשיתי פעם אחת סיבוב באבישג ארבל, גיחכתי בקול מהמחירים והבדים המזעזעים ויצאתי אחרי שתי דקות.
    אם במקרה בטעות נמאס לך מאסוס אפשר לגוון עם שמלות ממודקלות' (אין קו מטרניטי, אבל יש הרבה שמלות כותנה שיתאימו להריון ולאחריו).
    אם יש לך כח להתעסק עם חברות שילוח אז כמובן גם אולד נייבי, motherhood מאד מומלצים באחלה מחיר (ואיכות בגדים שישארו גם להריון הבא).

  • צופית

    קודם כל, תודה על הפוסט המושקע. אני יודעת כמה עייפה ומתישה התקופה הזו יכולה להיות 😉
    הכל נראה עלייך מעולה, אהבתי במיוחד את שמלת הפסים (אם רק הייתי בארץ…)
    לגבי חזיות הריון- אם את מוצאת משהו שלא מוציא את החשק לגמרי בבקשה תגידי 🙂 בתקווה שאוכל למצוא משהו כזה פה
    גם לי הציעו לקחת מידה יותר בחנויות הרגילות- לא תמיד עובד כי הגוף לא גדל במידה שווה…
    מקנאה בך שאת עדיין יכולה ללכת על עקבים! (כפות הרגליים שלי הטילו וטו על עקבים בערך לפני חודש כבר)
    שוב תודה על ההשקעה והתמונות המהממות (שעושות חשק להתלבש גם כשאני מרגישה קוועצ' לגמרי), תרגישי טוב
    צופית :-*

    • צופית

      אני מחפשת רגילות בלי ברזלים אבל עם ריפוד, וזה די קשה למצוא
      בסופו של דבר מצאתי אחת בויקטוריה סיקרט פה בקניון.
      בלי ברזלים, מרופדת במידה, כותנה, נוחה ממש! ו- יפה עם תחרה 🙂
      יקרה יותר ממה שאני בדרך כלל קונה אבל שווה כל דולר 🙂

  • אנונימי

    את נראית מעולה, ממש קורנת! וסליחה על הקלישאה.

    יש לי מבנה דומה מאוד לשלך, רק שאני לא בהריון ויש לי בטן בולטת תמידית. 🙁
    אפשר אולי לבקש פוסט ללבוש לטשטוש הבטן? ברשת קיימות עצות אינספור אבל הן בדר"כ מיועדות למישהי שיש לה בטנונית קטנה.. קצת עצוב בשבילי אבל אולי דווקא עצות מהריונית יהיו יותר פרקטיות עבורי…

    מעבר לזה חייבת לומר שהנעליים החומות מעלפות!!!
    תתחדשי על הכל ותרגישי טוב 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *