כללי

Obsessions: L'Ooccitan en Provence & MAC Cosmetics

ובכן מכיוון שהחלטתי לא להעלות יותר סרטונים לערוץ היוטיוב שלי מהסיבה שזה דורש המון זמן והשקעה שאין לי אנרגיות אליהם, אני מתכוונת להתחיל להעלות פוסטים על איפור וטיפוח תדיר לכאן.

יש לי וידוי: צרפת לא ממש מושכת אותי. כן כן, איך חוקרת תולדות האומנות לא אוהבת את צרפת, ובכן אני פשוט לא. אני גם לא מתה על אמנים ואמנות צרפתית והשפה לא אטרקטיבית בעייני. במיוחד אחרי שהבנתי שאיך שמדברים אותה לא קשור בשיט לאיך שכותבים אותה. לבקר בפריד מעולם לא היה חלום שלי ולכן זה לא כזה נוראי בעייני שהיא הולכת ומתאסלמת. למרות כל זה, יש לי שתי חולשות צרפתיות במיוחד שמי שמביא לי אותן זוכה לאהבה אין סופית ממני.

מקרונים… אם אתם חברים שלי וחזרתם מאירופה בלי משלוח מקרונים עבורי – זהו, זה נגמר בינינו!!!

 אבל אנחנו לא פה כדי לדבר על אוכל…

ל'אוקסיטן 

*לבבות עפים באוויר*

ובכן, זה ידוע לכל שאני אמנם מאפרת במקצועי ומאוד אוהבת להתאפר אבל אני עצלנית טיפוח ידועה. כמו הרבה נשים שיורשות גנטיקה של עור מצויין שלא מתקמט ולא מתחצ'קן בקלות – אני לא משקיעה בו יותר מידי. בגוף קצת אני יותר משקיעה יש לי נטייה ליובש במעין כתמים שהופך ל"חברבורות" בהירות על העור הכהה שלי. הדרך היחידה לגרום לי להשקיע זה מוצרים מפנקים שאי אפשר לסרב להם ואלו מוצרי ל'אוקסיטן. סיפור ההיכרות שלי איתם הוא ממש מקרי – הייתה לי שותפה ספרדייה במעונות שהשאירה לי כשעזבה סט מוקטן של מוצרים מסדרת הוורבנה ואני – התאהבתי.
אני טיפוס מ-אוד בעייתי בריחות.
אני מסוג הנשים שבעברי הייתי "מתחתנת" עם בשמים או קרמים כי אהבתי ריחות מסויימים ולא אחרים. היום אני קצת יותר גמישה ועדיין בעייתית. אני אוהבת ריחות "טהורים" ולא מעורבבים ואני שונאת שלושה תווי ריח מאוד נפוצים במוצרי טיפוח – לבנדר, פטוצ'ילי ומאסק. אני אוהבת תווי ריח עציים, פירותיים והדריים ומעדיפה אותם כאמור – לא מעורבבים! אני גם מאוד מאוד אוהבת שיש לי סדרות מוצרים שלמות באותו ריח. למשל: קרם גוף + סבון + בושם באותו ריח וגם את זה ל'אוקסיטן מספקים לי. ל'אוקיסטן זו אחת החברות היחידות שכמעט כל מוצר שקיבלתי מהם אהבתי את הריח, המרקם והתוצאה על העור. הם חברה שכל מתנה שקיבלתי מהם – אהבתי. מה שאי אפשר להגיד על א-ף חברת טיפוח אחרת! אין בכלל מה להשוות את רמת המוצרים ל"ללין" ו"בודי שופ".
אז מה יש לי מלאוקסיטן?

כמובן מה שהתחיל את האובססיה  נשאר האובססיה, מוצרים מסדרת הוורבנה. קצת מוזר לי שלא בחרו בקטלוג ובאתר של לאוקסיטן לתרגם את המילה Varbanna לעברית, צמח הוורבנה בעברית היא צמח לואיזה וזה כנראה נשמע פחות סקסי.
אני פחות אוהבת את המוצרים מהסדרה של הלימון + וורבנה, כאמור אני מעדיפה ריחות לא מעורבבים והלימון חמוץ לי מידי אבל הוורבנה מושלם לי!
אני משתמשת בעיקר בחלב הגוף שלהם ובבושם, הם מושלמים בעייני לקיץ, הריח הכי רענן ונקי בעולם. תחליף הגוף נספג במהירות שיא ומשאיר את העור רך ומלוחך אבל ממש לא שמנוני. לצערי אני בסוג של הפסקה מהסדרה הזאת, מאז ההריון הריח חזק לי מידי ועושה לי בחילה. הדבר היחידי שמבאס אותי קצת בוורבנה זה שהבושם מתנדף ממני ממש בקלות.

הסדרה הנוכחית שלי היא סדרת השקד. הכל התחיל משמן האמבט שלהם שחברה מקסימה קנתה לי ליום הולדת בסימן הריון. מדובר בשמן הידרופילי – כלומר שמן שאוהב מים והופך לסבון מפנק במגע עם מים. העור נשאר קטיפתי ונעים מאוד. מי שרגילה להשתמש בשמן אמול על סוגיו עשויה להתאכזב, השמן של לאוקסיטן לא משאיר עור שומני כמו שמן אמול והוא לא מייתר את הצורך בקרם או שמן אחרי הרחצה. הוא תחליף מוחלט לסבון שכן יכול לספק מי שיש לה עור רגיל. מישהי עור יבש כמו שלי חייבת מוצר משלים לאחרי המקלחת. הריח הוא ריח שקדים עדין, יש ריחות שמזכירים מרקמים ולי הריח הזה מזכיר קטיפה. אחרי שהתנסתי בשמן האמבט בביקור בחנות ליום הולדתי קניתי שמן גוף לאחרי האמבט שגם הוא מצויין. זה מה שנקרא "שמן יבש" הוא מלחך את העור אבל לא משאירה תחושה שמנונית כמו שמן תינוקות לדוג', שזה תענוג! בעקרון הסדרה נועדה למצק את העור, חלק מהמוצרים מתיימרים להפחית צלוליט – לא מתחייבת לגבי זה.

אני דיי בטוחה שאמרתי "רכישת יום הולדת" ולכן התפנקתי ועשיתי קניה לא קטנה בכלל. חזר איתי הביתה גם הקיט המוקטן הזה של סדרת השקד. הקיט מכיל קרם ידיים, סבון מוצק, תחליב גוף והיילייט – מברשת עיסוי שאמורה להפחית צלוליט אבל באופן כללי פשוט נעים לעסות איתה את הגוף במקלחת.

אחד הדברים שאני אוהבת בלאוקסיטן זה שהכל מגיע גם בגדלים מוקטנים/גדלי נסיעה/"טו-גו" וזה גאוני כי נוח לקחת איתך אבל גם דרך נוחה לנסות. פאוני, אדמוניות זה הפרח האהוב עלי. הפרח הזה צריך תנאי קור קיצוניים בשביל לפרוח ויש מעט מגדלים בישראל שמגדלים אותו בשיא החורף במקומות הכי קרים כמו גוש עציון והצפון הצפוני ביותר. בגלל התנאים שלהם זה פרח מאוד יקר כאן, באירופה וארה"ב הם דיי נפוצים דווקא. בכל מקרה, מי שאי פעם פגש אדמונית לא יכול להתעלם מהם. זה פרח שנראה כמו כדור קטן כשהוא סגור ונפתח לפרח ענקי יפייפה בכל קשת הגוונים של ורוד, לבן, אפרסק ועוד. הריח שלהן משכר ול'אוקסיטן הצליחו ללכוד את הריח בדיוק בבושם שלהם. רציתי מזמן לנסות אותו אז באותה רכישה קניתי אותו בגרסת רול-און מוקטנת. המוכרת המקסימה בסניף ברמת אביב גם פינקה אותי בי-ם דוגמיות שצילמתי!

אלו הפרחים, אדמוניות. בחורף האחרון השתמשתי בהן לעיצוב חתונה שיצא משגע. שווה כל שקל בעייני (והן מגיעות למחיר של 10 אדמוניות ב 70 שקלים בשיא העונה).

באותה רכישה (כן, השארתי שם כליה. כלומר, את הכליה של בעלי המפנק…) החלטנו גם לפנק את הבית בבושם מיוחד ואיכותי לבית. מי שמגדל כלבים יודע כמה תחזוקת ניקיון זה כולל. גם כלבים מטופחים ונקיים משאירים אחריהם ריח במיוחד כשהם ישנים על מיטות מבד. הבית שלנו תמיד מריח טוב בגלל מבשמי אוויר איכותיים שאנחנו קונים. הפעם החלטנו לגוון עם מבשם אוויר יוקרתי של לאוקסיטן שנראה כמו בושם ישן ומיוחד. הריח הוא ריח מאוד עצי ונעים והבקבוק היפה הופך לפריט דקורטיבי בבית (קונים את הבושם בנפרד מהפומפה).

אמרתי שהיה לי יום הולדת. אז באותו מאורע אחת מחברות הפייסבוק שלי, בחורה מהממת שהפכה לחברה אמיתית אפילו שעדיין לא נפגשנו ביקרה בניו יורק ושם קנתה לי הפתעה בניו יורק ושלחה לי לבית! כן כן, מדהימה! עשתה לי הפתעה מהממת לחלוטין!
קיבלתי ממנה קרם ידיים בריח פריחת הדובדבן ומסכה שמעניקה נפח לשיער. קרמי הידיים של ל'אוקסיטן הם אגדה ובצדק. מעטים קרמי הידיים שהם כל כך נעימים ולא שמנוניים והאריזה כרגיל מיוחדת ומהממת! את מוצרי השיער שלהם לא יצא לי לנסות וממש רציתי ככה ששרה קלעה לחלוטין, במיוחד עכשיו שהשיער שלי הפך לדליל יותר בגלל ההריון וחוסר בברזל. השתמשתי במסכה פעמים ספורות וכרגיל, הריח משכר לחלוטין, מבוסס על 5 שמנים אתריים והשיער נותר נעים כל כך למגע!

את מוצרי לאוקסיטן אני קונה בסניף ברמת אביב, בדיוטי פרי, בסניפים בחו"ל או באתר האינטרנט שלהם!

MAC

טוב אני סאקרית של מאק, זה ידוע. לא כל המוצרים שלהם הם בלתי מנוצחים ובלתי מוחלפים ועדיין, הם בעייני אחת מחברות האיפור הטובות ביותר שיש היום בעולם. חלק מהייחוד של מאק זה הקולקציות המוגבלות, שיתופי הפעולה והעובדה שהם כל הזמן מחדשים מוצרים ומובילים טרנדים. יש תקופות שבהן אני יותר באובססיה למאק ויש תקופות שפחות, בתקופה האחרונה הייתי יותר.

קולקציית מליפיסנט

עוד לפני שהסרט יצא ידעתי שאני אוהב אותו וידעתי שאני רוצה את הפריטים העיקריים מהקולקציה! ראיתי את האימג'ים של אנג'לינה מהסט והתעלפתי. מעבר לזה שהיא אחת השחקניות האהובות עלי והיא יפייפיה לא נורמלית האיפור היה משגע. הסרט כמובן מקסים, ראיתי אותו לצערי אחרי שהוא כבר ירד מהאקרנים בגלל המלחמה, אבל הוא סרט מהמם ויזואלית וקסום לחלוטין! הקולקציה משקפת בצורה מושלמת את איך שמליפיסנט מאופרת ואפשר בעזרתה להשיג מראה דומה.

המוצרים שקניתי הם פלטת הצלליות, השפתון ועפרון השפתיים. הצלליות נהדרות כתמיד, זו פלטה נהדרת לאיפורים מעושנים מכל מיני סוגים. ויצרתי איתה כבר כמה מראות שונים. השפתון הוא בעייני האדום המושלם. לא כתום, לא בורדו – אדום טהור. עיפרון השפתיים מתאים לו באופן מושלם. העפרון הוא מכאני כלומר נטול חידוד ולצערי שלי התברר ממש היום שהוא לא עובד. אפנה למאק ואעדכן אתכן מה היו תוצאות הפניה.

כאמור, יצרתי כמה מראות עם הקולקציה. אחד הוא מראה שמאוד מזכיר האיפור מהסרט. עיניים מעושנות אבל לא כהות לגמרי, השתמשתי בצללית הזהובה בשביל ה"אור", בצלליות החומות בשביל "לעשן" את המראה ובשחורה כדי להכהות. כמובן שלא וויתרתי על שפתיים אדומות. האיילינר המושלם הזה הוא פלואידליין בלאקטראק של מאק שהוא ניצחי,אלמותי ובלתי מנוצח מבחינתי!

בפוסט על לבוש לאירועים העלתי מראה איפור מעושן כבד לערב שעשיתי עם אותה פלטה. מזכירה לכן:

ליום ההולדת שלי המון גיפט קארדים למאק, אז הזדמן לי לעשות עוד קנייה גדולה של כמה דברים שרציתי. למאק יש את קולקציית הפיגמנטים הדחוסים שפשוט נראית כמו קסם! אני מאוד אוהבת את הפיגמנטים של מאק, פחות אוהבת את כמה שהם מלכלכים בקלות ולכן רציתי לנסות את הדחוסים. עוד מוצר שחיפשתי ים זמן היה השפתון הירואין הסגול המשגע! חיפשתי אותו בסניפים בארץ, בדיוטי פרי, בברצלונה ובניו יורק והוא לא היה בנמצא! ממש במקרה באותה קניית יומולדת הוא חזר למלאי ומיהרתי לקנות אותו. איתו קניתי את עיפרון השפתיים בגוון מג'נטה שהוא הכי קרוב שיש לגוון הסגול הזה, אבל לא הוא ורוד. אני מחכה למזג אוויר קצת יותר חורפי כדי לעשות איתו שפתיים אומברה משגעות.

מימין לשמאל: black grape – צללית שחורה-אפורה-סגולה מדהימה לחלוטין
blue willow – צללית בהירה בגוון קר עם ברק תכלכל משגע
moth – צללית שקצת קשה להגדיר, יש בה משהו טואופי על הסקאלה החמה יותר.

גם אותם הספקתי לנסות. כמו ילדה קטנה כשיש לי מוצרים חדשים אני לא נחה עד שאני מנסה אותם ולפעמים את כולם ביחד. את המראה הזה יצרתי עם הבלאק גרייפ, כן זו רק צללית אחת כל הגוונים האלו ועל השפתיים ההירואין. הוא עמיד מאוד, המרקם שלו הוא מאט.
אגב אני עונדת שרשרת יפייפיה של המעצבת האהובה עלי מאוד נטע לבנה ששלחה לי אותה במתנה כחלק מפרוייקט מתנות שהיא שלחה לבנות ששירתו בזמן צוק איתן או שהבעלים שלהן היו במילואים.

גם עם הבלו ווילו יצא לי להתאפר ולצלם, אם כי מיהרתי לחתונה אז לא צילמתי הרבה.

הצלליות האלו הרבה פחות מתפזרות מהפיגמנטים הרגילים ועדיין אתן עשויות לסיים כמו כדור דיסקו. מה ההמלצה? להניח אותן על בסיס קרמי ועם מברשת רטובה. במאק ימליצו לרסס על המברשת פיקס + אני אומרת – מים רגילים גם עובדים מצויין וגם הנחה עם האצבעות. את שאריות הנצנצים אני ממליצה לאסוף מהפנים עם חתיכת סיילוטייפ 🙂
איפה אני קונה את המאק שלי?
הסניפים המועדפים עלי הם עזריאלי, רמת אביב וההברקה – אתר האינטרנט! אין חנות בעיר שקרובה אלי והאתר זה ליגה מבחינתי. הסניפים הירושלמים ממש לא לטעמי. הסניף בממילא מיניאטורי והעובדים במלחה מ-מש לא אדיבים.

זהו להיום,
אני ממש מקווה שאהבתן את הפוסט! אשמח לשמוע אם אתן חולקות איתי את האובססיה ומה עוד הייתן רוצות לקרוא.
יש פוסט סקירה נרחב בדרך 🙂

נשיקות

זוהר

(function(d){
var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
}(document));

13 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *