כללי

גולף חורף 2014/15

האמת היא שגולף היא ככל הנראה חברת האופנה הישראלית האהובה עלי ביותר!
פריטים רבים של גולף נמצאים בארון שלי וגם בארון של בעלי. אני לא קונה הרבה בגדים בארץ, בטח שלא ברשתות, אבל כשאני קונה – אני קונה הרבה בגולף.
משום להרבה אנשים יש רושם מאוד מיושן ולא נכון עליהם אבל החברה הזאת לפני כמה שנים טובות עשתה איזשהו סוויץ' והבגדים שלהם מאוד מעוצבים ועדכניים ובאיכות ממש טובה. אבל לגולף יש אצלי נקודות זכות לא רק על העיצוב והאיכות אלא גם על טווח, אחידות ואמיתות המידות שלהם. אני מאוד נהנית לקנות בגולף ולהלביש שם לקוחות שלי כי מאוד קל לי כשחנות מציעה בגדים ממידה 34 עד מידה 46 ובחנות הזאת אני יכולה ללבוש שמלות במידה 40-42 ומכנסיים במידה 42-44 (כמו בכל חנות אחרת שקניתי בה בגדים בכל העולם). להבדיל מקסטרו שבה אני מוצאת את עצמי לא נכנסת גם למידה 44 אפילו בשמלות חלק מהזמן. אני כן מרגישה שגולף פונים לקהל יעד מבוגר יותר מקסטרו ולכן יש שוני במידות. למרות שהבגדים טרנדיים ובעייני הרבה יותר יפים משל קסטרו, יש בהם משהו יותר בוגר ופחות זול ולרוב גם בחירת הדוגמנים שלהם תואמת את זה. כבר שנים שאני טוענת שגולף עושים טעות שיווקית עצומה בעצם זה שהם לא מושכים את המידות עד מידה 50 ומציגים לצד הדוגמנים הרגילים שלהם גם דוגמניות פלאס סיז.

לכן כשהוזמנתי לפרזנטציה של קולקציית החורף שלהם ממש שמחתי וטרחתי להגיע לאירוע אפילו שהייתי מ-מש חולה באותו יום. ידעתי שיהיה אירוע שווה, קולקציה מעניינת ושאני רוצה לכתוב לכן על זה. כשהגעתי למקום ממש התרשמתי מכמה יפה המקום עוצב ומאיך שהבגדים הונחו על הבובות.

אני זוממת לגמרי על השמלת-סוודר הזאת אחרי ההריון!!!!!!!!!

אחד הטרנצ'ים הכי יפים שראיתי מימיי.

גז'קט ברכיסה א-סימטרית מושלם. הצבע המיוחד, שילוב בין "עור" לטוויד – פשוט למות.

חדר התצוגה שבו הוצגה כל הקולקציה עוצב כמובן לפי קירות עם סקאלות צבעים. ככה אגב מסודרות רוב החנויות ולכן אם אתן לא בטוחות ביכולת שלכן להתאים פריטים לבד כשאתן עושות קניות, תעבדו לפי המיצוב. אם בחרתן פריט מסויים – באותו אזור בחנות יהיו פריטים שיתאימו לו.

הפרזנטציה הייתה פשוט משגעת! גולף בחרו לוותר על תצוגת אופנה בכלל המצב הביטחוני למרות שהמבצע כבר נגמר. אני כן שמחה שהם בחרו לוותר עליה, במיוחד שבזמן הזה הדרום עדיין היה מופגז ולטעמי תצוגות אופנה פשוט לא התאימו הקיץ. מה שכן, היה לי מאוד חבל שלא הייתה תצוגה כי הפרזנטציה הייתה מושלמת ולו הייתה התצוגה היא ללא  ספק הייתה המרשימה ביותר מכל החברות הישראליות.
הכ-ל היה ברמת גימור מאוד גבוהה ובסטנדרט בינלאומי. היה מאוד קשה לפספס את הסטיילינג הנקי שנהוג היום בכל העולם כחלק מטרנד ה"נורמקור" (להתלבש ולהראות נורמלי, רגיל). האיפור גם של הדוגמניות בלייב וגם בצילומי מאוד מאוד נקי למעט שפתונים כהים שהם טרנד חזק שנשאר איתנו מהחורף הקודם, גברים מזוקנים ועם התספורות הכי נכונות. הכל היה מדוייק. אפילו הבחירה של הדוגמנים הייתה בדיוק בהתאם למגמה העולמית, אותי לפחות זה ממש מילא באושר. נכחתי בעבר בתצוגות של קסטרו ורנואר ותמיד זה הרגיש לי מתאמץ, "ליד" ולא ברמה הזאת. גולף שיחקו אותה לחלוטין.

מי שבחר ללהק דוגמן ג'ינג'י לליין כחול בקולקציה צריך לקבל פרס נובל. כחול וכתום הם צבעים מנוגדים ולכן הם מעצימים אחד את השני. זה מובן מאליו לכל מי שלמד אמנות ונחשף ליצירות של ואן גוך, אבל לא ראיתי ליהוק כזה עדיין בעולם האופנה. זאת הבנה מצויינת של אסתטיקה.

לא רציתי להטריד את הדוגמנים אבל הם היו מאופרים באמת נפלא. הבחירה בדוגמן עם השיער האחרון – גאונית. מתחבר לכל טרנד הויקינגים שהולך חזק מאוד עכשיו.

ואיך הקולקציה?
כמו כל קולקציה היא מחולקת לתתי ליינים, אבל בגדול – הקולקציה מאוד לטעמי. היא חורפית ולכן דיי מונוכרומטית אבל יש בה נגיעות של צבעים פסטלים, ניודים, כחולים ואדומים שפשוט מחיים אותה. יש בה פריטים מאוד רכים ומתרכבלים לצד פריטים מאוד אדג'ים, מיוחדים וסקסיים.
בפרזנטציה קיבלנו גיפט קארד ואני לא יכולתי לחכות לממש אותו! הייתי בחנות עוד לפני האירוע וראיתי ה-מון פריטים שמצאו חן בעייני. אני עדיין זוממת על כמה וכמה פריטים ובדיוק לקראת החג גולף יצאו במבצע של "קני ב 400 ושלמי 300" וזה מתאים לי בול. בינתיים רכשתי את השמלה המשגעת הזאת:

הגוונים שלה סתויים, החיתוכים הגאומטריים מהממים, היא סקסית והיא עשויה מבד מחטב וגמיש, ככה שהיא בחודש 6 ו 7 יושבת עלי מעולה והיא תשב טוב גם כשאחזור לעצמי. אגב, היא במידה M!

זהו להיום, מקווה שנהנתן מהפוסט!
תשתפו אותי מה אתן חושבות על גולף ואם יצא לכן להציץ בקולקציה.

נשיקות,
זוהר
(function(d){
var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
}(document));

24 Comments

  • מרינה

    היי זוהר,
    פוסט כיפי ואהבתי את הפרגון לגולף – כשמגיע אז מגיע.
    השמלה עלייך – מהממת! והשפתון ממש מחמיא, מתאים פה מצוין כניגוד לצבעים של השמלה.
    היא נראית ממש איכותית וכיפית לסתיו- חורף עם גרביונים.
    גם עליי גולף היא הרשת האהובה בארץ למרות שעבר זמן מאז שקניתי שם.. הפוסט שלך ממש עושה חשק לבדוק ואני אעשה את זה בחג!

    שבת שלום 🙂

  • צופית

    השמלה הכחולה מהממת עלייך!
    עשית לי חשק לגולף למרות שבאמת לא חשבתי להתקרב אליהם כשהייתי בארץ
    בהחלט אלך אליהם כשאחזור 🙂
    שתהיה שבת שלום :-*

  • חן

    מאוד נהניתי מהפוסט הזה. מסכימה מאוד. עם הדברים שכתבת על גולף. עבדתי שם פעם וכל פעם שנכנסה קולקציה חדשה זה היה תענוג. גם הרענון שלהם באמצע העונה ולכל אורכה. שאלת פעם על מה היינו רוצים שתכתבי. אישית, הייתי מאוד שמחה לקרוא פוסט חדש על נעליים, התאמתן לאירועים ובעיקר, הסברים מפורטים איך אפשר ללמוד ללכת בצורה נכונה ו"סקסית" על עקבים גבוהים 🙂 ואת נראית נפלא בשמלה. באמת.

  • אנונימי

    נהניתי כל כך לקרוא! את גולף גיליתי ממש במקרה כשהייתי צריכה מכנס שהוא באמת מידה 44, ומאז אני שם הרבה. קונה גם לעצמי, וגם לבן זוגי.

  • אנונימי

    תודה על הסקירה! (ובכלל אני מוצאת את עצמי קוראת שעות בבלוג)

    לגבי גולף – אני אף פעם לא פוסלת רשתות, ותמיד מציצה ומנסה בכל חנות כשיוצא לי לעבור בקניון (בפרט שאני בטווח העליון של המידות), אבל האמת שאני אף פעם לא מוצאת דברים בגולף. לטעמי הסגנון שם אכן מבוגר מדי…
    אני אישית מעדיפה סגנון צעיר ופשוט יותר. ראיתי באחת התגובות שכתבת שאת פחות אוהבת את אולד נייבי, אני למשל הרבה יותר מתחברת לסגנון שלהם, לשם ההמחשה. עניין של טעם…

    • zohar

      זה בהחלט עניין של טעם. בעייני אולד נייבי מייצרים בגדי בייסיק לנערות, קצת כמו "פוקס" שלנו. אני לא חושבת שהמילה לגולף היא "מבוגר" אלא "בוגר" וזה דווקא לטעמי.
      אני לא מתחברת לאופנת הטיינאייג'ריות הרווחת בקסטרו ורנואר למשל, או בגאפ ואולד נייבי…

    • אנונימי

      אולד נייבי אכן מצטיינים בבייסיק וקז'ואל, הייתי משווה לתמנון למען האמת.
      אלא שמנסיון האיכות של אולד נייבי טובה בהרבה. וזה גם דבר שחשוב להקפיד כבוגרת 🙂

      אגב אני גם באופן כללי אוהבת שאת מרכיבה לוקים "טינאייג'רים", אני רואה שמדי פעם בפעם את מעלה כאלה וזה ממש לטעמי.

    • אנונימי

      זה בסדר, בסוף מצאתי מה ללבוש 😉 (יצא פינאפי-לייט)
      שנה טובה ומתוקה! מחכה בכיליון עיניים לעוד פוסטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *