כללי

Jingle my bells!

בנות!
דצמבר כאן!!!!!!!!!!!!
התקופה האהובה עלי בשנה!
אני סאקרית מטורפת של תקופת חגי החורף. הרבה אנשים מסתכלים על התקופה הזאת ואומרים שזה כריסמס ומדובר בחג נוצרי, אז חשוב מאוד לדעת שהתקופה הזאת היא תקופת סוף השנה האזרחית וגם במדינות שהן 100% אתאיסטיות או לא נוצריות יש קישוטים ועצים ברחובות. החג הזה והקישוטים מבוססים על חג פגאני שנקרא "יול" (שאל תספרו לאף אחד אבל גם חנוכה קשור אליו) ואפשר לקרוא עוד על זה בבלוג של ליטל בפוסט על חג המולד.
בישראל אין תקופה כזאת שזה ממש מורגש ברחובות, אבל כן עם השנים מורגש יותר שחוגגים את השנה האזרחית החדשה ולקראת ה 1.1 התחילה להיות אווירה יותר חגיגית והמון מבצעים בחנויות. בעולם שאני מגיעה ממנו של פרחים יש לחלוטין אווירה כריסמסית ויש ריבוי של אדום-ירוק-לבן-זהב וכסף בתקופה הזאת וזה עושה לי דגדוגים בגוף. נוסף על אהבתי לכריסמס ולצבעים האלו, בדצמבר לפני שנה נולד בני-בכורי-אהובי לביא והפך אותי לאמא! בסופ"ש הבא אנחנו חוגגים לו יום הולדת שנה (אל דאגה, הפוסט יגיע אחרי יום ההולדת) ומיד אחר כך טסים לברלין כדי להנות מרוח חג אמיתית. בקיצור יש לי המון סיבות לאהוב את דצמבר ולכתוב פוסט על השריטה שלי, שאגב התחילה מאז שהייתי ילדה קטנה ורק התעצמה כשהכרתי את בעלי וקיבלתי אישור מתוקף נישואיי לרוסי לחגוג את השנה החדשה.

העץ שלנו משנה שעברה

השנה אני בקטע של צמחים אמיתיים בנוסף לעץ, כמובן שכולם של פרחי אברהמי. גם את הנרות אפשר להשיג אצלנו.

נחתו בפתח דלתי כמה וכמה מוצרים שהולכים לככב אצלי בתקופה הזאת שעמוסה באירועים וארוחות חגיגיות ובכפור.

נתחיל מאסנס המקסימים שהוציאו קולקציית חג פשוט מתוקה, מקסימה ומפתיעה. בשלישיית הלקים שקיבלתי אין אדום שכל כך אופייני לתקופה, אלא מין ורוד קורלי מיוחד, בורדו ולק מנצנץ זהוב. אני יודעת שיש שלישיה נוספת שבה יש ירוק, כסף וסגול-ורדרד. מתוך הקולקציה קיבלתי גם עיפרון עיניים בצבע בורדו מהמם וחבילת גלויות לחג.

אסנס מבחינתי הם הפתעת השנה. כשהם הגיעו לארץ פתחו דוכן בסניף סופר פארם שלידי ולא הבנתי מה ההתלהבות, כן מוצרי קוסמטיקה בעשרה שקלים-15 שקלים שממותגים יפה ולא נראים כמו ביוטיקר זה מדליק, קניתי כמה מוצרים והתאכזבתי מאוד. אבל מאז יצא לי להתנסות בכמה וכמה מוצרים שלהם וכולם היו מדהימים!
כך בדיוק גם הלקים האלו. כמו כל הלקים של אסנס, פורמולה לא עבה מידי ולא דלילה, מברשת נוחה, מחזיקים לי כמו כל לק אחר – יומיים שלושה עד הקילוף הראשון. עפרון העיניים רווי צבע, נמרח יפה ומטשטש בקלות. הגוון הוא בורדו-חום עם קצת נצנצים. ועל הגלויות כבר כתבתי ברכות לשנה החדשה לכל המשפחה!

נמשיך עם עוד מוצר מבית אסנס וזה קרם לחות לידיים (או באלם לדבריהם). הריח של הבאלמים האלו והאריזה מושפעים מעולם המתוקים – קייק פופס – עוגה על מקל, דבר שחירפן את העולם. אחד בריח עוגיות ושקדים והשני בריח וניל וקינמון. מעבר לזה שמדובר באחלה קרם ידיים שעושה את העבודה והוא לא כבד ושומני (כלומר לא מיועד ליובש קשה…אלא לפינוק) יש להם אשכרה ריח טעים! ריח של עוגה! יאמי!
והשוס? 13 ש"ח הדבר הזה עולה. קיבלתי אחד וקניתי את השני לאמא שלי שהתעלפה מהריח.

עוד דבר שימושי ומדהים שהגיע אלי זה ריסים בודדים של איל מקיאג'.
ריסים בודדים איכותיים ושווים, ומה שהכי כיף באיל מקיאג' זה שהם בחיים לא מוציאים קולקציה ושולחים להתנסות מוצר אחד, הם מפרגנים ושולחים כמה ואפשר באמת לחוות דעה על קולקציה. ריסים בודדים זאת התעסקות אבל אחת ששווה כל רגע. התוצאה היא טבעית ומהממת או דרמטית אבל משתלבת במראה בצורה מושלמת כי ככה זה עם ריסים בודדים! פחות מומלץ למתחילות, זה דורש יותר מיומנות מסטריפ. ללא ספק איל מקיאג' עוברים שינוי מאוד חיובי, המוצרים שלהם פשוט תענוג!

ואם כבר אנחנו באיל מקיאג' ואיפור בכלל, יש לי כמה המלצות לפינוקים לחג הקרוב למי שמחפשת ליצור מראה מושלם (לא הצלחתי לצלם באיכות ראויה משום מה, משהו עובר על המצלמה).

היילטר אפוי ומינרלי של איל מקיאג' בגוון Halo – שלמות!!! אין מילים לכמה שהוא מושלם! השימר המושלם. הוא שימר חם בגוון שמפניה זהובה ובא לי להתקלח בו כל בוקר! אגב להתקלח בשימר… אם אתן לא מיומנות בסטרובינג פליז אל תטבלו בשימר ואם אתן עושות הצללות והארות רטובות "כמו של קים קרדשיאן" ובכן דעו לכן שיש דברים שנראים טוב רק על קים ורק בתמונות. במציאות זה נראה נורא.


ברונזר מינרלי אפוי של איל מקיאג' בגוון Touch me – הגוון שלו הוא ורוד קר ודיי בהיר ובתוכו יש "נימים" בזהב צהוב וחום. הוא שימרי מעט, אבל ממש לא כדור דיסקו. יכול לשמש להצללות לאיפור ערב או כסומק לשזופות כמוני. הוא מקסים ורב שימושי. גם הברונזר וגם השימר מגיעים בכמות נדיבה מאוד.

סומק מינרלי אפוי של איל מקיאג' בגוון Vogue – עוד מוצר מושלם שהפך להיות אחד האהובים והקבועים שלי. מדובר בגוון הכי טבעי ומושלם, מאלו שגם הכי קשה להסביר במילים. מדובר בבורדו מאוד עמוק אבל לא כהה, יתאים לבהיר ולכהות עור כאחת. הוא מושלם לשילוב עם שפתונים בורדו/חום. סומק מופלא וקטיפתי.

קונסילרים של פופה – נשק חיוני לכל אמא עייפה כמוני שהיא מוצץ אנושי לעת ערב. האחד הוא סטיק והשני קרם. הסטיק כמובן סמיך יותר. שניהם מצויינים! הגוונים שלי הם 3 או 4 והם הגוונים הכי כהים. הכהויות שלי סגלגלות ולכן אני תמיד בוחרת קונסילרים כתומים למדיי שמסתירים את הסגלגלות. הם עמידים, לא שומניים ומתקבעים. האריזה מאוד נוחה, את הסטיק אני מטשטשת עם האצבעות ואת הקרם גם כן.

צללית עמידה במים Made to last של פופה בגוון 12 – הצללית באה בצורה עפרון שזו צורה שחביבה עלי מאוד. קניתי את השחורה בשביל בסיס למעושנים או איילינר מעושן והיא מושלמת לחלוטין. היא מתקבעת ברמה שאם נרדמתן בלילה בלי להסיר איפור – היא שם גם בבוקר בלי לזוז (כן כן, אני יודעת כי ניסיתי. לא מאוד מטופח ונקי מצידי. ציינתי שאני ערה כבר שנתיים ברצף?)

צללית של אסנס Holographic Effect בגוון peach beach  – אני לא הייתי קוראת לה אפרסקית, בעייני היא יותר שמפניה, במיוחד על העור שלי. מדובר בצללית מגה שימרית ומנצנצת בו זמנית. היא מהממת להארות בעייני ומה שטוב זה שלא הופכים לכדור דיסקו כשמשתמשים בה – אין הרבה נשורת. הולוגרפית? לא הבנתי מה הולוגרפי שם, אבל השמות תמיד מפציצים.

והדיליי של העשור – שפתון מאט נוזלי של קרליין בגוון 26 – כן זה נכון, הם מתקבעים ממש ומושלמים למדיי. החרמתי את קרליין מאז שהם כעסו על הביקורת שלי לפני שנים אבל הייתי חייבת לנסות כי אני באובססיית מאט. אני מניחה את השפתון הזה ולפני שהוא מתייבש אני משתמשת בעפרון עיניים כדי להכהות אותו ולעשות שפתי אומברה. הוא בהחלט מתקבע ולא זז, החיסרון הוא יובש וקצת דביקות בשפתיים.

ועוד כמה מוצרים שמתחבר לי לדצמבר כי הם חורפיים להפליא ואהובים עלי מאוד!

סבון קשה חמאת שיאה של לאוקיסטן בריח תפוז וקינמון – תפוז וקינמון, יש יותר חורף מהשילוב הזה? ריח ממכר! פשוט ממכר! אני מעולפת על הסבון הזה ובא לי להסניף את עצמי לנצח אחרי המקלחת. ובעלי אפילו שודד אותו לפעמים.

חלב גוף מבושם בריח אמבר וסנטל של לאוקסיטן – מדובר במוצר שיצא מהליין כבר. חלב גוף קליל ונעים, הריח הוא עצי מאוד עם נגיעות של וניל, ורדים, תאנה, רוזמרין. הוא מאוד חורפי בגלל שילוב של תווי ריח של עצים ועשבי תיבול ופירות-וניל.

קרם גוף, פילינג ובושם בריח אפרסק צהוב של איב רושה – איב רושה הוא מותג טיפוח צרפתי שהגיע לארץ לא מזמן, נפתחו בארץ כבר 4 סניפים ויש אתר אונליין עם משלוחים חינם בקנייה מעל 150 שקלים. המוצרים שלהם בניחוחות מאוד טבעיים ועדינים שזה הדבר שאני הכי אוהבת  בעולם והמחירים מאוד זולים ועממיים! כל מוצר אפשר לקנות בגרסת נסיעות קטנה להתנסות. אני עברתי בחנות והשארתי שם 150 ש"ח תמורת ערימת מוצרים יפה מאוד! הפילינגים מצויינים ועדינים, הקרמים מעולים והשירות בחנות באשדוד היה מצויין. אני אהיה כנה – אני בוחרת מוצרי טיפוח יותר בגלל ריחות מאשר כל דבר אחר. אין לי עור בעייתי ודרישות גבוהות ממוצרים, אבל יש לי חוש ריח מפותח ואלרגיה לניחוחות אגריסיביים ולא טבעיים. לכן לאוקיסטן ואיב רושה אהובים עלי – כי הריחות הם משהו אחר.

ואיך אפשר בלי להראות כמה מתנות לגוזל שעוד שניה חוגג שנה???
הסוודר השמאלי משילב והוא מדהים! סוודר עם פליז מבפנים, יחמם את הפושטק בברלין. מימים מונח בגד גוף ארוך-סרבל של קרטרס מפליז. הגרביים המתוקות מ HM והנעליים הן של bobux. הנעליים נשלחו אלי מהיח"צ בול בזמן. לביא התחיל ללכת עם תמיכה בכל מקום אפשרי ועכשיו קפוא וגרביים לא מספיקות אבל מוקדם לנעלי צעד ראשון ולכן הומצאו נעלי טרום הליכה שהן רכות וקלות אבל מבודדות ואפשר לתת לו ללכת איתן בחוץ! יש לבובוקס אתר אונליין מוצלח מאוד למי שאין חנות בקרבתה כמוני.

ואם כבר הזכרנו את הגוזל, ככה הוא נראה בדיוק לפני שנה, אני בהלם מכמה שהוא השתנה וגדל!!!

ואם כבר אנחנו בענייני כריסמס, הנה כמה דברים שהייתי שמחה מאוד לקבל השנה!

זר תלייה לבית מבית קולולוש. יש לי אחד דומה בחדר של לביא והייתי רוצה כזה לדלת הכניסה, רק עם ענפים בצבע טבעי.

קשת פרחים ענקית לשיער אני מאוהבת בקשתות הליליפוט של זוהר מור!

וכדי להשלים את הלוק אז גם עגילים מושלמים כאלו

וצריך גם משהו ללבוש אז הנה יש באסוס כמה סוודרים מושלמים:

זהו להיום,
מקווה שנהנתן!

נשיקות

זוהר

20 Comments

  • Sophs

    פוסט מהמם, הזכרת לי שתכף מוציאים מהבוידעם גם את החנוכיה וגם את העץ ועשית אותי אדם מאושר 🙂
    לגבי אסנס – יותר אהבתי את צלליות ה-3D שני גוונים שלהם, הצלליות האחרות שניסיתי פחות מחזיקות עליי.. אבל all in all הם חברה סבבה והמחירים שווים.
    לגבי לאוקסיטן – חידשת לי לחלוטין שיש ריח תפוז-קינמון! אההה!!11 (הביקור הבא שלי של מתקרב, טוב לדעת). בצרפת הם גם הוציאו מהדורה של פייר הרמה. מעניין אם זה שווה… שמעת על זה?
    טוב, קצת חפרתי 🙂 תיהני מהתקופה הקסומה ומיום ההולדת הראשון של לביא. נשיקות!

  • Harleyquinn

    החג הכי אהוב עליי בעולם-נוביי גוד!
    המתנות-האווירה-הבישולים של אימא!
    מרטיט ומרגש כל פעם מחדש!
    הבגדים של לביא-הורס

  • Unknown

    פוסט מושלם כרגיל! ?? גמאני משוגעת על לאוקסיטן ואיב רושה בדיוק בגלל אותן סיבות שציינת ❤️ אגב, אני כבר הצטיידתי השנה בסוודר כריסמס מהמם מפולין עם פעמונים אמיתיים ???

  • Rita Eliovich

    אוחחחחח!!! כול הפוסט הזה עשה לי חשק לעלות על הטיסה הקרובה לאירופה… נובח גוד בדרך!!! איזה כייף ואחריו היום הולדת שלי. עוד מתנות!
    תהנו אהובים שלי, אני אשאר לשמור על הילדים והבית.

  • Elle Beauty

    בכוונה לא אגיב הפעם בתוסף של פייסבוק שמא לא פתאום יחליט לעשות באג ולבטל את התגובות 😛
    אני נורא אוהבת חורף, לא יודעת אם ידעת את זה 😉 אז אני מתחברת כמעט לכל דבר שמתקשר לחורף/נופל בעונת החורף וגם נובי גוד זה חג מאוד יפה ומיוחד, הייתי מוכנה לוותר על רוב החגים שלנו בתמורה לחג הזה.

    אני חייבת להסכים לגבי אסנס אבל לא ספציפית למוצרים שיש לך – כי לי אין אותם, אלא בכללי. יש לי כמה וכמה מוצרים שלהם שהם די מוצלחים וטובים, אני אוהבת למצוא מוצרים שהם גם זולים/במחירים נוחים אבל גם איכותיים.
    לביא – ♥
    וכמו בפרסום שתייגת אותי – אני אוהבת שאת כותבת על ביוטי! שמחה שהתחלת לחזור לזה לאט לאט ☺

    • zohar

      אהובה! גם אני מאודדד אוהבת חורף!!! אני אומרת למה לבטל??? גם וגם! תתחתני עם בחור רוסי שמעי לי 😛

      אסנס אני מבינה גם לא מנסים על בע"ח? זה נהדר!

  • אנונימי

    מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך מהממת אחת!

    באותה הזדמנות, אם כבר הוזכר אסוס לאחרונה הבנתי שאסוס מתמחרים שונה את המוצרים שלהם בין מדינה למדינה מה שאומר שיש מדינות שבגד מסויים עולה בעשרות אחוזים פחות ומי שקונה באתר האמריקאי או הבריטי, רוב הסיכויים שמשלם הרבה יותר… מצאתי אתר בשם אסוסלי שדרכו אני משווה מחירים וחוסכת עשרות אחוזים על בגדים מסויימים

    http://www.asosly.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *