כללי

The perfect Jeans

טוב אז אחרי כמה פוסטים חופרים, אני חוזרת להתעסק במה שחשוב באמת בחיים האלו – בגדים!
בואו נדבר על ג'ינס.

פעם לא האמנתי שיש פריטי חובה שצריכים להיות בכל ארון, אני עדיין חושבת שיש מעט מאוד פריטים כאלו ושיותר נכון להגיד שלכל אישה צריכה להיות רשימת פריטי מאסט אישיים עבורה, שנכונה לצרכים שלה. אבל אחד הפריטים שחוצים גילאים, מגדרים, צבעים הוא ג'ינס כחול. לכל אישה הג'ינס הזה יכול להיות בגזרה שונה, אבל ג'ינס טוב הוא לחלוטין פריט מפתח בארון מגיל שנה ועד גיל 90. בעייני הגזרה הכי מחמיאה ונכונה לרוב הנשים היא סקיני. כן, זה ממש מצחיק כי רק לפי השם אנחנו יכולות להבין שייעדו אותו לרזות מאוד, אבל ממש לא אכפת לי מה הייעוד המקורי. אני יודעת שכל כמה שנים מנסים להחזיר לאופנה את הג'ינס בגזרות flare (כלומר מתרחבים מהברך ומטה) אבל זה לא עובד ואני בספק שיעבוד מתישהו וזה מכיוון שסקיני ג'ינס טוב פשוט נוח הרבה יותר מכל ג'ינס בגזרה אחרת ומתאים יותר לרובנו. הוא מציג צדודית רזה יותר של הרגליים, נראה צעיר יותר, נוח להכניס אותו למגפיים בחורף, הוא נראה מעולה עם נעליים שטוחות/ פתוחות/ ספורטיביות. מאוד קל לעבוד עם סקיני ג'ינס וליצור אלף לוקים שונים עם זוג כזה שהוא נכון וטוב.

כל מי שלובשת סקיני תספר לכן שהמצוד אחרי הסקיני ג'ינס המושלם לא מפסיק לעולם. בדיוק כמו המצוד אחרי המסקרה המושלמת…כל פעם את תמצאי דגם יותר מוצלח. מי שעוקבת אחרי יודעת שאני לובשת בעיקר דגם אחד של ג'ינס מאסוס ויש לי אותו באלף צבעים. אבל אני ממש שמחה לבשר לכן שמצאתי ג'ינס מושלם גם בארץ. אני לא מנסה למדוד אפילו ג'ינסים ברוב החנויות בארץ, כי אני לא נכנסת בכלל למידה 44 כאן וה 44 לא יושב עלי טוב. בחנויות למידות גדולות הסקיני שמציעים לא צמוד בקרסוליים ב 99% מהמקרים ולכן גם כשמצאתי ג'ינסים הצרתי אותם. הג'ינס המושלם, נמצא בקולקציית הפלאס סייז של עדיקה (שהיא היום בעצם יבוא של הקולקציה של Evans , מותג הפלאס סיז המוכר והבריטי). אז מה הופך אותו למושלם?
צבע כחול אינדיגו מושלם, נטול שפשופים לא מחמיאים או קרעים  שהם באופנה עכשיו ולא באופנה מחר, צמוד לכל אורך הרגל,הבד מספיק דק בשביל ללבוש אותו בקיץ, מספיק גמיש בשביל להיכנס לתוכו ולהרגיש בנוח עם זה שהוא צמוד וכמובן – הוא בגזרה גבוהה כמו שצריך, מעל לפופיק.

אנחנו מתחילים מתמונה כזאת כי הרי מה שבאמת חשוב, זה איך הג'ינס יושב על התחת… שתי תמונות של לוק נקי נקי, כדי שתתרכזו בג'ינס לפני שנעשה ממנו מטעמים.

מבחינת מידה הייתי סקפטית ולקחתי אותו במידה 46 כי עליתי במשקל לאחרונה, הוא היה קצת גדול יותר במותניים. בפעם הבאה אין לי ספק שאקח 44.

ואם כבר התחלתי עם עדיקה, החלטתי להמשיך ולבנות פוסט על טהרת עדיקה. ואם כבר הסברתי למה ג'ינס זה פריט חובה, החלטתי להמחיש לכן וליצור 3 אאוטפיטים שונים לחלוטין, עם אותו ג'ינס.

אז הראשון הוא אאוטפיט מגה קז'ואל שאפילו מעלה לי קונוטציות של סקול-גירל. זה לא סוד שאני חולה על משבצות בכל צורה ובכל פריט אפשרי, וחולצות משבצות תמיד מרגישות לי צעירות ומגניבות אז ברור שבחרתי בחולצה משובצת בשחור לבן .אגב, גם משובץ צריך לדעת לבחור נכון ולעשות נכון. אם אתן לא בטוחות מה המשובץ המחמיא והנכון לכו על בטוח – משובץ בגווני שחור-לבן או שחור-אדום. אני נועלת סטן סמית' של אדידס מהקולקציה של ריטה אורה, הזמנתי אותן מאסוס והן אחת הקניות המוצלחות שלי, נוחות ומגניבות. ובלוק כזה צעיר סקיני ג'ינס כחול יושב מושלם.

הלוק השני הוא בוהו שיק, ואתן כבר יודעות כמה שאני חולה על בוהו שיק, כי עלו שני פוסטים בנושא. אמא שלי אגב שהיא נערת סבנטיז מושבעת חובבת "חיפושיות הקצב" ו"האבנים המתגלגלות" מתמוגגת כשאני לובשת חולצות כאלו. יש לי בארון באמת המון פריטי בוהו שיק, וזו אחת החולצות המגניבות. אוהבת את זה שהיא לבנה ממש ולא קרמית ואוהבת את הגדילים! חולצות מהסוג הזה עלולות להיות מסוכנות לשמנמנות כי הן יכולות להרחיב את הצדודית למראית עין, בגלל זה דווקא למלאות סקיני ג'ינס מושלם כאן ומאזן את המראה. אני נועלת סנדלי קשירה מאסוס שאני ממש מאוהבת בהם. נוחים אש!

האאוטפיט האחרון הוא כנראה "אני" משלושת האאוטיפים שיצרתי. זה לוק שיכול ללכת בשניות ללכת לכיוון בוהו שיק, אבל לא רציתי. רציתי שיהיה סקסי, קצת מכשפתי, לא מתנצל, נושך. ג'ינס על ג'ינס זה אחד המראות האהובים עלי. מאוד קשה למצוא חולצות ג'ינס שיושבות עלי טוב בחזה ובכתפיים (נו, בחורה גדולה) והחולצה הזאת נהדרת. בגלל שרציתי סקסי, קשרתי אותה. אבל אפשר להכניס אותה/ללבוש בחוץ או בכלל לקשור על המתניים. איבזרתי עם קולר קשירה, המון טבעות וצמיד מכסף ונעלי עקב גבוהות, בשביל הסקס אפיל וה wicked vibe.
מוקדש לכל מי שאי פעם חשבה שאפשר להיות סקסית רק בשמלות או חצאיות.

זהו להיום, קצר וקולע!
אני חושבת שהפוסט הבא יהיה טיפוח ואיפור כי הרבה מכן הראו עניין. אבל אולי זה בכלל יהיה פוסט על סקסיות או על אמהות, עדיין לא החלטתי. יש לנו הרבה על מה לדבר.
אשמח שתשאירו תגובות, ספרו לי ולשאר הבנות מה הג'ינס המושלם מבחינתכן, ומה חשבתן על הפוסט.
שבוע טוב ונשיקות,
זוהר.

26 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *